Connect with us

Články užívateľov

KTM sťahuje Super Duke 990 R kvôli poruche

Publikovaný

on

Spätné zvolanie
990 SUPER DUKE R!
KTM zvoláva všetkých majiteľov Super Duke R modelového radu 2007 do najbližšieho servisného strediska oficiálneho partnera KTM za účelom demontáže tlmiča riadenia.
Potom ako sa zistilo, že za určitých podmienok môže dôjsť k zlomeniu objímky tlmiča riadenia, prosí KTM všetkých majiteľov KTM SUPER DUKE 990 R, aby si nechali tento diel demontovať u najbližšieho oficiálneho KTM zastúpenia. Postihnuté sú všetky 990 Super Duke R modelového radu 2007.

Ďalšia prevádzka vozidla bez tlmiča riadenia je na verejných komunikáciách možná a nespôsobuje žiadne dodatočné riziko. Napriek tomu však KTM upozorňuje všetkých Super Duke R zákazníkov, že motocykel má po odstránení tlmiča riadenia iné jazdné vlastnosti a je preto potrebné prispôsobiť tomu aj techniku jazdy.

Všetci majitelia KTM 990 Super Duke R budú prostredníctvom listu oboznámení s týmto spätným zvolaním. Dodatočne majú všetci majitelia možnosť online preverenia svojho motocykla, či je súčasťou zvolávacej akcie. Na stránke www.ktm.com je táto informácia viditeľná pod časťou ?Service? po zadaní čísla rámu alebo čísla expedičnej listiny.

Bezplatná výmena tlmiča riadenia na 990 Super Duke R s modifikovanou objímkou bude realizovaná v čo najskoršom termíne. Všetci majitelia budú o tom včasne informovaní.

Na ďalšie otázky vám radi odpovedia u autorizovaného zástupcu KTM.

www.ktm.com

19 komentárov

19 Comments

  1. kxbibo

    25. októbra 2007 at 10:57

    Už som sa zlakol, že im budú vydrčať ojnice z bloku motora 😁 . Toto je malá chybička. Ale aj takéto nepríjemné veci dokážu preveriť, ktorý výrobca je solídny.

  2. Heavy

    25. októbra 2007 at 11:42

    kxbibo Presne ako hovoríš – solídny výrobca. Solídne to dojebabrali, solídne to opravia… 😈 😀

  3. Furby

    25. októbra 2007 at 14:07

    A to som si hu chceu kúpeť… 😶

  4. Heavy

    25. októbra 2007 at 15:35

    Furby – Info špeciálne pre Teba: Jawa začala sťahovať všetky motocykle modelu 350/632 z dôvodu presnejšie nešpecifikovanej poruche na prednej brzde. Pracovný názov celej operácie je: „Lietajúce brzdové platničky“… 😁

  5. Kwasak

    25. októbra 2007 at 15:37

    Heavy 😀 😀 😀 taka mala vada?

  6. Furby

    25. októbra 2007 at 15:40

    Heavy to by boli pekne v prdeli, lebo 632 nemali kotúčovú brzdu… 😁 😁 😁

  7. Heavy

    25. októbra 2007 at 16:35

    Furby – Ty dokážeš aj nemožné… 😈
    Kwasak – to bolo na margo Furbyho cestovateľských zážitkov na Exebatovici v Nedožeroch, keď ho predbehli vlastné brzdové platničky – vyleteli zo strmeňov, zakývali prednej vidle a predbehnutím motorky zmizli do nenávratna. Ale drsného Furboša také niečo nemohlo vôbec vyviesť z rovnováhy a úspešne pokračoval v jazde aj za týchto nepredvídateľných okolností 😉 . Ako správne Hovado skonštatoval, že jeho to predsa nenasere, pretože jeho motorka (ako jediná s motorom TDI) má predsa ešte zadnú brzdu. Pri prvom zabrzdení nebolo poznať žiadny brzdný účinok, ale to zapríčinili obrovské množstvá pavučín na brzdových obloženiach, pretože Furby túto brzdu nepoužil už niekoľko rokov 😇 . Postupne sa brzdná dráha skracovala, až napokon bol Furboš schopný zabrzdiť z rýchlosti cca 60 km/h na vzdialenosť niekoľko stovák metrov. Nám sa to veľmi nezdalo, ale bolo nám vysvetlené, že tomu vôbec nerozumieme a že tá brzda sa po stlačení zahryzne do bubna ako sviňa do zemiakov… 😈 Príbeh končí Furbyho spanilou jazdou domov, kde po totálnom zhorení obloženia zadnej brzdy využíval brzdné vlastnosti motora a v neposlednom rade podrážky vlastných topánok… 😀 (..podľa jeho vlastných vyjadrení niekedy brzdil aj očami… 😈 )
    PS: KUA, ale som sa rozpísal… 🙄 😁

  8. Furby

    25. októbra 2007 at 18:57

    Heavy 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    lepšie by som to ani ja nenapísal… asi… 😁

  9. Heavy

    25. októbra 2007 at 18:58

    Furby – na to máš predsedu… 😈

  10. Furby

    25. októbra 2007 at 19:00

    Heavy 😘

  11. bajker

    25. októbra 2007 at 20:59

    Ale treba uznat, ze si to aspon priznaju. Takto aspon zakaznici vedia na co si dat pozor a castejsie kontrolovat vadne diely.

    Nakoniec aj Hayabusa mala recall kvoli stekajucom oleji a odkvapkavajucom na zadne koleso.
    😎

  12. AMIS

    25. októbra 2007 at 22:15

    Koko.Tlačí motorku sa asi nevymyslelo len tak z nudy pri krbe 🙂

  13. Kwasak

    26. októbra 2007 at 0:33

    Heavy ty vole, jaky skvely sloh! 😀 😀 😀 Normalne vidim toho Furbyho, jak sucha podrazky a oci plesti do neznama. Este nieco pis, dobre sa to cita, ale vela vela vela, vonku zima, nuda… 😁

    AMIS bodaj by takto pristupovalo aj Suzuki na Slovensku. Tyka sa problemov s prvymi litrovymi Stromami. Aj v motocasakoch sa o tom pisalo. Ziadny zakaznik sa ale nic nedozvedel a nikto mu nic nemenil, aj ked boli zjavne problemy. Az po rokoch sme sa docitali, ze mali menit spojkove kose a este neviem co na zaruku. Takze tak.

  14. Furby

    26. októbra 2007 at 2:49

    Kwasak sa Ti smeje na môj účet, čoooo?? 😁

  15. Kwasak

    26. októbra 2007 at 12:52

    Furby ja? 🙄 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😀 😀 😀

  16. yagiza

    26. októbra 2007 at 16:33

    Toto je oficialna sprava z KTM Slovensko? ked minuly rok Yamaha vydala vyhlasenie ze povolava urcite modely na kotrolu, jeden chalan mi napisal ze Yamaha Slovensko o nicom nevie a nechceli sa o tom s nim viacej bavit. Nadobudla som dojem ze na slovenske podocky sa vyhlasenia zjavne nevztahuju.

  17. Kwasak

    26. októbra 2007 at 19:37

    Yagiza, aj ja mam ten vodojem

  18. raptor

    26. októbra 2007 at 20:44

    Amisko KTM urcite nie su motorky pre k*****v majitelov na to aby ich tlacili

    tam kde tvoj maly strom „skape“ v terene tam sa take EXC prestava nudit 😛

  19. kxbibo

    27. októbra 2007 at 6:56

    AMIS Kráľovský terénny motocykel 😛

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri