Spravodajstvo
Megafotografická retrospektíva z EWC 8H Slovakia RING
Publikovaný
Pred 8 rokovon
By
VladiBPrvé preteky FIM MS vytrvalostných pretekov motocyklov (EWC) v histórii okruhu SLOVAKIA RING sú za nami. Keďže záverečnú správu sme vám priniesli ešte v nedeľu, teraz vám ponúkame fotografickú retrospektívu toho, ako to na okruhu v sobotu 24. júna vyzeralo. Máme pre vás atmosféru z boxov, pri výmene jazdcov, pneumatík, pozrite sa ako takáto mašina v sekundách natankuje 24 l paliva, ale aj to, ako motomaxx Racing Team menil hneď v prvej hodine prevodovku.
Fotografie z okruhu vám odhalia rôznorodé jazdecké štýly pilotov z celého sveta, ale aj to, že slovenský divák moc o tieto majstrovstvá sveta neprejavil záujem a sedadlové tribúny boli poloprázdne, dokonca prírodné tribúny skoro prázdne.
Na trati aj v boxoch sa tu zvádzali súboje, deň sa zmiešal s tmou, pretek začínal o 13.30h a končil o 21.30 h. Myslím, že na Slovakia Ringu sa odohrala najväčšia motocyklová udalosť od jeho otvorenia, my sme boli pri tom a toto bol pre nás jeden z najúžasnejších športových zážitkov vôbec.
Videá zo zastávok v boxoch hľadajte na našom FB: Motocykel.sk / Motomagazín
Autor: Vlado Brniak
8 Hours SV RING – megaalbum z 24. júna
1 komentár
Komentuj článok
Zrušiť odpoveď
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R
TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom
TEST Aprilia Tuono Factory V4 1100: stará vs nová podľa inštruktora MRA
TEST exkluzívne z Barcelony: Yamaha NMAX 125 2025
TEST Honda NX500 2024: sen na začiatok
Kawasaki Ninja 1100SX 2025: prvé dojmy z okolia Barcelony
KTM 1390 Super Adventure R 2025: vlajková loď značky
Vychádza nový časopis Motoroute 6/2024
Naložená limitka: Nový Triumph Bonneville Bobber TFC
TEST Honda NX500 2024: sen na začiatok
TEST exkluzívne z Barcelony: Yamaha NMAX 125 2025
TEST Aprilia Tuono Factory V4 1100: stará vs nová podľa inštruktora MRA
Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom
Najčítanejšie
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST Honda NX500 2024: sen na začiatok
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST exkluzívne z Barcelony: Yamaha NMAX 125 2025
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST Aprilia Tuono Factory V4 1100: stará vs nová podľa inštruktora MRA
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R
-
NezaradenéPred 4 dni
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom
papi
28. júna 2017 at 10:38
😈 👍 Vladi, ale sa ti fotilo, keď vývojky takto zlacneli … 😁
Dobrý materiál, čo sme neboli, aspoň dačo… 👍
ahojko
28. júna 2017 at 17:36
Pre SK motorkarov co sa o motosport zaujimaju to musel byt raj na zemi, mat to na tzv. zadnom dvore. Ja som laik, ale vsimol som si u niektorych to mnozstvo minut v pit boxoch. Vitazi mali priemerne kolo za 129 sekund, a v pit boxe stravili skoro najmenej casu(treti). Tam sa veru podla mna ukazala naozaj spolahlivost strojov ako hadam najdolezitejsia cast preteku. Traja vitazi aj tri najkratsie casy v pitboxe.