Garmin zūmo 220 ponúka menšiu veľkosť i cenu motocyklovej navigácie
Spoločnosť Garmin, globálny líder v GPS navigácii, predstavuje najnovšie vodeodolné a nárazu vzdorné navigačné zariadenie zūmo 220, ktoré v sebe kombinuje hlasovú navigáciu, asistenta jazdných pruhov, Bluetooth a ďalšie navigačné funkcie.
„Garmin zūmo 220 reprezentuje nový dizajn a atraktívna cena, vďaka ktorým sa táto motocyklová navigácia stáva prístupnou pre všetkých motorkárov,“ povedal Dan Bartel, viceprezident spoločnosti Garmin International, Inc.
Či jazdíte pod horúcim slnkom alebo počas chladnej noci, všade oceníte výhody, ktoré prinášajú roky snahy a skúseností s motocyklovou navigáciou v tíme, ktorý vyvíja zūmo. Tento 3,5 palcový dotykový navigátor, pri jazde poskytuje práve tie informácie, ktoré potrebujete v ľahko čitateľnom formáte počas jazdy. Zūmo 220 zobrazuje rýchlostné limity na väčšine hlavných ciest a cez zabudovaný reproduktor alebo Bluetooth sadu do helmy interpretuje navigačné povely. Je vyrobený s ohľadom na maximálnu výdrž aj počas nepriazne počasia, je preto vodotesný, citlivý na ovládanie v rukaviciach, odolný voči postriekaniu palivom a nárazu vzdorný. Je vybavený najnovšou mapou Európy s tisíckami bodov záujmu ako napr. čerpacie stanice, reštaurácie, hotely, nemocnice či ďalšie zaujímavé miesta. Ďalšou zaujímavosťou je funkcia Hot Fix, ktorá automaticky prepočíta a uloží informácie o satelitoch a použije ich pre čo najrýchlejšie pripojenie GPS zariadenia k nim.
Informácie o trase ako napr. rýchlosť, nadmorská výška či ďalšie môžete jednoducho sledovať na displeji zūmo. Navyše, trasu je možné ešte pred samotnou jazdou vytvoriť v počítači, uložiť a následne poslať do zariadenia.
Odporúčaná cena zariadenia Garmin zūmo 220 je 499,99 EUR, balenie obsahuje motocyklový a automobilový držiak pre jednoduchší prenos medzi motorkou a autom. Model zūmo 220 je najnovší člen rodiny zūmo od spoločnosti Garmin. Počas tohto obdobia sa globálna značka Garmin udomácnila v automobilovom, námornom, turistickom, fitness i leteckom priemysle. Viac informácií o zariadení zūmo 220 a ďalších produktoch a službách Garmin nájdete na [linka]Motorkársky Garmin zūmo 220 stojí 499,99 EUR
Verim ze je to fajn zapuzdrene, ale pytat cca 350-400eciek oproti modelu co to vie tak isto len nie je „odolnejsie“ 😟 zakupil som Nuvi 1250, vyrobil na to drziak a kua naviguje ma tam de som nebol ako by som bol tunajsi, slusne zmoklo hadam 4x, padlo uz 2x a furt ide. Chapem ze to ma o.i. aj moto navigaciu, ale toto riesim vypnutim obmedzenia „nespevnene cesty“, jediny minus a to myslim absolutne vazne je ze nedokazem ho presvedcit aby zachovaval vsetky log z navigovania do casu kym ich sam nevymazem prip. si ich ukladal na SD kartu. Momentalne po cca 2-3dnoch celodenneho jazdenia a nevyexportovania logov do PC su vymazane. 😠
Zostavam verit ze konkurencia zrazi cenu garminu na prijatelnesiu cenu.
Musim sa aj ja pridat veru, ze ta cena je naozaj na dnesnu dobu privysoka, akoda, ze konkurencia sa viac nesnazi… 🤐 🤐 🤐
no a tato veta atraktívna cena, vďaka ktorým sa táto motocyklová navigácia stáva prístupnou pre všetkých motorkárov sa mi teda velmi nepozdava veru 😕 😕 😕
Zumo 550 stálo v roku 2007 33 000 Sk, teraz stojí 700 Eur, potom prišllo zumo 660 a stojí 700 Eur dnes prišlo zumo 220 za 500 Eur. každé zumo má niečo plus a niečo mínus. Konkurencia to v SR s motonavigáciami vypustila a garmin sa osadzuje do prvovýroby na viaceré motocykle a aj BRP produkty ATV i Spyder.
Pockaj vlado… ale tu sa pise o prijatelnej cene 500 euro
zumo550 ktore neni v nicom horsie (ak sa mylim oprav ma) a ma seste aj vacsi display sa predava od 350 eciek a za 400 ho kupis hocikde
ta cena je uplne odtrhnuta od reality… 200-250 euro max za tu srandu lebo presne ako napisal juraja kupis autonavigaciu za kilo a za 15 euro nepremokave puzdro a ides
Je to o penazenke a preferenciach kazdeho sudruha, osobne by som 500 za ziadnu navigaciu nedal. Zase ale chapem, ze motonavigacie maju nesporne vyhody, odolnost voci vode, ovladanie v rukaviciach, zvysena odolnost voci vibraciam, bluetooth komunikacia, kontrastny displej atd. su dobre veci.
Pre mna je podstatne, aby motonavigacia vedela komunikovat s bluetooth sadou v prilbe, je to paradna vec, lebo nemusim pozerat na displej. Osobne pouzivam N95 a soft Sygic, luxus maximalny, navigacia kvaka veselo do prilby, da sa telefonovat, hlasove vytacanie a vsetky dalsie funkcie telefonu idu normalne ako cez ine handsfree. Telefon mam v stojane za 2 USD kupenom cez ebay z Ciny, nabijacka za 1 USD… Ked prsi a idem, tak sa na telefon upevneny na rajdoch nedostane ani kvapka, ked zastavim, tak na neho polozim rukavicu, keby prsalo ako pred koncom sveta prsat bude 😀 tak ho strcim do vrecka na bunde, na displej kvoli zasranemu plexi na prilbe aj tak vidiet nebudem. Ked mi ten fon za jazdy vypadne a rozbije sa na trsatka, tak to nebude velka skoda, su ich plne bazare 😁
Už tretiu sezonu fičím na Nuvi 760 z auta.Prikupil som prísavku ,capnem z nútra na plexi a fičím.Ani na to za tým plexi neprší a mam tu navigáciu vo výške oči a nemusím čumieť niekam do tankvaku.
Na motorke jazdim bez navigacie. Ked sa stratim – „neviem presne kde som“ – to je potom to spravne motorkovanie. Mapu mam v kufri.
Pravdou je zas to, ze nechodim na vylety, kde mam/musim prejst za den 700-1000 km.
kym sa vozis len „okolo komina“ neni treba GPS
akonahle ides trocha dalej tak prides na to (rovnako ako som prisiel ja) ze to GPS setri cas a v konecnom dosledku aj peniaze
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
raptor
9. júna 2010 at 7:31
Heh 500 euro za nove male zumo pricom stare poctive zumo 550 dnes kupis v akcii aj za 350 eciek hahaha
juraja
9. júna 2010 at 9:37
Verim ze je to fajn zapuzdrene, ale pytat cca 350-400eciek oproti modelu co to vie tak isto len nie je „odolnejsie“ 😟 zakupil som Nuvi 1250, vyrobil na to drziak a kua naviguje ma tam de som nebol ako by som bol tunajsi, slusne zmoklo hadam 4x, padlo uz 2x a furt ide. Chapem ze to ma o.i. aj moto navigaciu, ale toto riesim vypnutim obmedzenia „nespevnene cesty“, jediny minus a to myslim absolutne vazne je ze nedokazem ho presvedcit aby zachovaval vsetky log z navigovania do casu kym ich sam nevymazem prip. si ich ukladal na SD kartu. Momentalne po cca 2-3dnoch celodenneho jazdenia a nevyexportovania logov do PC su vymazane. 😠
Zostavam verit ze konkurencia zrazi cenu garminu na prijatelnesiu cenu.
blackhole
9. júna 2010 at 9:57
raptor juraja ste mi zobrali, to co som chcel napisat „z ust“ 500 eur je skratka vela.
AIR
9. júna 2010 at 12:10
Musim sa aj ja pridat veru, ze ta cena je naozaj na dnesnu dobu privysoka, akoda, ze konkurencia sa viac nesnazi… 🤐 🤐 🤐
no a tato veta atraktívna cena, vďaka ktorým sa táto motocyklová navigácia stáva prístupnou pre všetkých motorkárov sa mi teda velmi nepozdava veru 😕 😕 😕
VladiB
9. júna 2010 at 12:14
Zumo 550 stálo v roku 2007 33 000 Sk, teraz stojí 700 Eur, potom prišllo zumo 660 a stojí 700 Eur dnes prišlo zumo 220 za 500 Eur. každé zumo má niečo plus a niečo mínus. Konkurencia to v SR s motonavigáciami vypustila a garmin sa osadzuje do prvovýroby na viaceré motocykle a aj BRP produkty ATV i Spyder.
raptor
9. júna 2010 at 12:29
Pockaj vlado… ale tu sa pise o prijatelnej cene 500 euro
zumo550 ktore neni v nicom horsie (ak sa mylim oprav ma) a ma seste aj vacsi display sa predava od 350 eciek a za 400 ho kupis hocikde
ta cena je uplne odtrhnuta od reality… 200-250 euro max za tu srandu lebo presne ako napisal juraja kupis autonavigaciu za kilo a za 15 euro nepremokave puzdro a ides
Marek11
9. júna 2010 at 13:21
Je to o penazenke a preferenciach kazdeho sudruha, osobne by som 500 za ziadnu navigaciu nedal. Zase ale chapem, ze motonavigacie maju nesporne vyhody, odolnost voci vode, ovladanie v rukaviciach, zvysena odolnost voci vibraciam, bluetooth komunikacia, kontrastny displej atd. su dobre veci.
Pre mna je podstatne, aby motonavigacia vedela komunikovat s bluetooth sadou v prilbe, je to paradna vec, lebo nemusim pozerat na displej. Osobne pouzivam N95 a soft Sygic, luxus maximalny, navigacia kvaka veselo do prilby, da sa telefonovat, hlasove vytacanie a vsetky dalsie funkcie telefonu idu normalne ako cez ine handsfree. Telefon mam v stojane za 2 USD kupenom cez ebay z Ciny, nabijacka za 1 USD… Ked prsi a idem, tak sa na telefon upevneny na rajdoch nedostane ani kvapka, ked zastavim, tak na neho polozim rukavicu, keby prsalo ako pred koncom sveta prsat bude 😀 tak ho strcim do vrecka na bunde, na displej kvoli zasranemu plexi na prilbe aj tak vidiet nebudem. Ked mi ten fon za jazdy vypadne a rozbije sa na trsatka, tak to nebude velka skoda, su ich plne bazare 😁
cazzo
11. júna 2010 at 8:39
Už tretiu sezonu fičím na Nuvi 760 z auta.Prikupil som prísavku ,capnem z nútra na plexi a fičím.Ani na to za tým plexi neprší a mam tu navigáciu vo výške oči a nemusím čumieť niekam do tankvaku.
kankoXF
11. júna 2010 at 8:59
Na motorke jazdim bez navigacie. Ked sa stratim – „neviem presne kde som“ – to je potom to spravne motorkovanie. Mapu mam v kufri.
Pravdou je zas to, ze nechodim na vylety, kde mam/musim prejst za den 700-1000 km.
raptor
11. júna 2010 at 9:19
Kanko pomenoval si to uplne presne 👍
kym sa vozis len „okolo komina“ neni treba GPS
akonahle ides trocha dalej tak prides na to (rovnako ako som prisiel ja) ze to GPS setri cas a v konecnom dosledku aj peniaze
pfilipe
11. júna 2010 at 17:15
Môžte mi dať tip na zumo 550tku za 350 €. vďaka.
raptor
11. júna 2010 at 17:35
Filip
pozeraj pixmania.sk teraz tam je najlacnejsie zumo za 419 ale uz bolo aj za 350
mazo
11. júna 2010 at 20:10
Pfilip:
[linka]
mazo
11. júna 2010 at 20:11
Ups…nechal som sa nachytat ciselkami 😇
Express
23. júla 2010 at 14:19
Treba rychlo konat, ja mam uz jednu na ceste
[linka]