Spravodajstvo
Od pondelka 601 nehôd, vyžiadali si päť obetí
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Africa proti Stelviu: recept na úspech z dvoch kontinentov
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Nová Kawasaki Versys 1100 2025 s väčším výkonom a funkciami
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Kawasaki: 1100 ccm pre Versys a Ninju SX
-
PR článkyPred 4 týždne
Terénna klasika po anglicky: Triumph Scrambler 1200 – ktorý je ten pravý?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová Ducati Multistrada V4 a V4 Pikes Peak 2025
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Silnejší Triumph SpeedTwin1200. Príde aj RS!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha YZF-R1 2025 – vďaka euronorme už len na okruhu
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Desmo450 MX – Debut na majstrovstvách sveta v motokrose v Holandsku
Lavergsx600
6. mája 2007 at 11:15
Ako vodič stretávam na ceste dosť debilov a každý kto jazdi tiež mi dá isto za pravdu že je medzi nami naozaj veľa ľudí ktorým by mali odobrať vodičské oprávnenie aby neohrozovali druhých. Ak sa niekto nemá rad a chce jazdiť bezhlavo prosím, ale nech tým neohrozuje ostatných účastníkov cestnej premávky…
Dovolím si tvrdiť že 70% vodičov na cestách sú absolútne neschopný, nepredvídavý, neohľaduplný a hlavne bez rozumu vodiči!!!! a to je už hodne veľké číslo nemyslite? smutne… veľmi veľmi smutne…
Ešte jednu poznámku si neodpustím. Môj kamarát inštruktor s nemenovanej autoškoly povedal že ?mohli by schváliť zákon kedy by nie len inštruktori autoškôl každých 5 rokov chodili na preskúšanie ale aj bežný občania?… a ja s tým úplné súhlasím. polovica ne-vodičov by tak zmizla z ciest a boli by bezpečnejšie viac ako sú teraz…!!!!
herky
6. mája 2007 at 13:14
Myslíš. že to preskúšanie by niečo pomohlo? Podľa mňa ten test by bola schopná spraviť väčšina ľudí. Tu neide o preskúšanie, ale hlavne o rozum. A to nedodá žiadny inštruktor ani preskúšanie.
tomXX
6. mája 2007 at 13:46
Ja si zase myslim, ze bez toho aby si si precital vyhlasku, by si po 5 rokoch zabudol 2/3 veci a urobil by si test na 30 bodov… Povedz mi z hlavy ako ma byt oznacena tazna tyc pre nakladne vozidla – ale presne!
tomXX
6. mája 2007 at 13:47
Problem je v tom, ze vodicak dostane uplne hocikto, aj polodement, aj komplet dement. Asi tak ako zbrojny pas. Staci mat prachy (a)lebo znamosti.
josip
6. mája 2007 at 14:37
Na vodicak by sa podla mna mali robit psychotesty.
herky
6. mája 2007 at 15:00
TomXX :
máš úplne pravdu. Ale ten, kto vie že ide na preskúšanie, si testy zoženie a naučí sa. A ostatní si skúšku kúpia. Ja som myslel hlavne o používaní mozgu na cestách, lebo podľa mňa to je najväčší problém. Mám odjazdených cca milión km a vidím, čo je na cestách. Totálne chýba ohľaduplnosť, ktorú nahradila hlavne brutalita a arogancia.
Lavergsx600
6. mája 2007 at 17:02
No ano, isteže tomxx maš pravdu, ale iny sposob nepoznam ako to spravit legalnou cestou… Lennže mám pocit z toho všetkeho že mi tu možee diskutovať o všetkom možnom, ale doležitte je že ministerstvo a vlada s tym nič nespravia, a prečo? no pozrime sa ako oni jazdia a hneď to je jasne…
Matooo
6. mája 2007 at 18:26
….suhlasim…“debilov“ je na ceste habadej….
ZOMBY
6. mája 2007 at 19:40
No vrana k vrane sada vytam vas medzi debilmi! 🤐 😇
Kwasak
6. mája 2007 at 20:01
Zomby vas vita s tvrdym… 😁
trimer
8. mája 2007 at 17:51
Je to vsetko problematicky prepletene.
zbytok jazdiacich menezerov, obchodnikov a robotnikov, ktori este neutiekli na „zapad“ sa snazi horlivo zarobit a chcu usetrit cas. maju nervy z nasich ciest a jazdia ako jazdia.
potom je tu skupina hazarderov, ktorym nepomoze ziadne skolenie.
v neposlednej rade je tu halda neskusenych, ci prehnane opatrnych vodicov, ktori bezdovodne zdrziavaju premavku a zbytocne drazdia predchadzajuce skupiny.
v snahe vyhnut sa problemom, by mal kazdy uvazovat o tom, co je optimalne a kde sa riziko meni v hazard a uvedomelo sa drzat pod touto hranicou. toto odporucenie neplati pre hazarderov, lebo im uz nic nepomoze a jak hovori moj kamos ked taky exemplar vidi: „ten neumre bosy“…