Online z Juhoafrickej republiky – testujeme Honda Afrika Twin
Naša redakcia v týchto chvíľach testuje dlho očakávaný model Honda Afrika Twin CRF1000L. Kolega Miro Tamáši sa presne v tomto čase nachádza na pláňach Juhoafrickej republiky, cca 150 km na severovýchod od mesta Cape Town. Včerajší nedeľný test prebiehal viac po spevnených, asfaltových cestách a v tomto momente sa Afrika Twin testuje na offroadových cestách panenskej africkej prírody.
Krátka správa zo včera: Miroslav Tamáši, nedeľa 6. 12. 2015: „Motorka je výborná, štíhla, má dobrý posed, ergonómia je evidentne predurčená pre jazdu v teréne. Je priam ideálna aj pre jazdu v stúpačkách. V stoji môžete ísť dlho, pohodlne a pritom s istotou motorku bezpečne ovládať. Zatiaľ sme jazdili model s DCT, teda s dvojspojkovou automatickou prevodovkou. Motor je veľmi priateľský a nástup výkonu lineárny. Výkon síce nezaskočí, ale je ho dostatok. DCT ponúka veľa možností – M, S, G … pričom výkon máte v každom režime plne pod kontrolou. Na ceste je motorka ľahko a intuitívne ovládateľná, nebojí sa športovej jazdy ani hlbokých náklonov. Všetky elektronické systémy sú veľmi rýchlo nastaviteľné – prepnutie na systém pre jazdu teréne je otázka pár stlačení tlačidiel. Na prestavenie nie je potrebné dlhú dobu surfovať v zložitom menu. Už teraz sa teším na offroadovú sekciu. Ďalšie dojmy s vami budem zdieľať čoskoro“.
Miro Tamáši
Dlho očakávaný model Honda CRF1000L Africa Twin ide konečne do predaja.
S platnosťou od 20.11.2015 sú stanovené ceny pre tento model pre Slovensko: CRF1000L Africa Twin STANDARD: 11 790 EUR CRF1000L Africa Twin ABS, HSTC (+kryt motora, kryt rukovätí, LED smerovky): 12 590 EUR CRF1000L Africa Twin DCT, ABS, HSTC (+kryt motora, kryt rukovätí, LED smerovky):13 750 EUR
Africa Twin sa bude dodávať v 3 farbách 1. CRF Rally Replica 2. HRC Replica 3. Čierna
Dúfam ze to nebudú len samé chvály bez štipky kritiky. Verím že dojmy budú pozitívne, ale ani pri tejto moto niesom ochotný uveriť že existuje dokonalá motorka. 😉
Veď šetrím. 😈 …a nehundrem, 😁 len hľadám veci ktoré ešte budem ochotný prekúsnuť a ktoré už nie. Lenže to sa pri tej marketingovej eufórii zdá ako nadľudská úloha. 😁
Ale určite, vždy sa niečo nájde, ale myslím že toho bude minimum. Ten stroj sa pripravoval nekonečne dlho, inžinieri z Hondy vrazili do tohto modelu maximum skúseností, aby jeho návrat bol čo v najčistejšej podobe. Skoro sa dozvieme, kolega už letí domov. 👍
Tých +30 závidím… tu v tejto inverznej hmle, +4, mokrá cesta … cítim sa na skútri ako na korčuliach…. radsšj by som pojazdil v Afrike na Afrike…. 😁 🙂 😈
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
VladiB
7. decembra 2015 at 9:15
Inak aktuálna denná teplota počas testu v J.A.R. +30 st.C.
Včera po teste bolo i safari… čakáme na dnešné správy z offroad testu
bacaono
7. decembra 2015 at 14:10
Dúfam ze to nebudú len samé chvály bez štipky kritiky.
Verím že dojmy budú pozitívne, ale ani pri tejto moto niesom ochotný uveriť že existuje dokonalá motorka. 😉
papi
7. decembra 2015 at 14:26
😈 Bača, nehundri.
Šetri. 😁
bacaono
7. decembra 2015 at 14:49
Veď šetrím. 😈
…a nehundrem, 😁 len hľadám veci ktoré ešte budem ochotný prekúsnuť a ktoré už nie.
Lenže to sa pri tej marketingovej eufórii zdá ako nadľudská úloha. 😁
papi
7. decembra 2015 at 15:08
Čítam hen tvoje obavy týkajúce sa umiestnenia akumulátoru.
Na CBF-ke tiež za valcami, nad prevodovkou.
Že ďakuje, má sa veľmi dobre… 😉
VladiB
7. decembra 2015 at 16:59
Ale určite, vždy sa niečo nájde, ale myslím že toho bude minimum. Ten stroj sa pripravoval nekonečne dlho, inžinieri z Hondy vrazili do tohto modelu maximum skúseností, aby jeho návrat bol čo v najčistejšej podobe. Skoro sa dozvieme, kolega už letí domov.
👍
AIR
8. decembra 2015 at 11:52
Tých +30 závidím… tu v tejto inverznej hmle, +4, mokrá cesta … cítim sa na skútri ako na korčuliach…. radsšj by som pojazdil v Afrike na Afrike…. 😁 🙂 😈