Connect with us

Spravodajstvo

SUZUKI ? novinky 2009 ? online správy z Paríža + nový fotoalbum

Publikovaný

on

Paríž 25.O9.2008

Konečne sme sa dočkali. Suzuki dlhšie udržiavala svoje novinky ? modely motocyklov na rok 2009 v tajnosti. Oproti minulému roku, kedy sme vedeli, čo bude nové už júni 2007 – ďaleko dopredu pred zvyšnými japonskými značkami, tento rok Suzuki otočila taktiku a vychádza s novinkami ako posledná, ale dostatočne v predstihu pred dôležitou výstavou Intermot v Kolíne.

Suzuki oslavuje 100 rokov ? tak týmto sa začala prezentácia noviniek motocyklov pre rok 2009. Suzuki síce nevyrába motocykle 100 rokov, ale značka SUZUKI už existuje 100 rokov, pretože bola založená v r. 1909. A keďže v súčasnej dobe má veľmi dôležité regionálne trhy práve v Európe, stretli sme sa v Paríži, aby sme si prezreli modely motocyklov, ktoré majú ešte viac zvýšiť podiel predaja Suzuki v Európe.

SUZUKI GLADIUS
Tak takýto názov novinky nehovorí nikomu nič. Gladius sa zrazu zjavil a nesie si od začiatku titul peknej ? ?ľúbivej? motorky, ktoré je určená predovšetkým na voľný čas a zábavu. Suzuki celú prezentáciu tohto modelu niesla v duchu toho, že motocykel ju určený nie len pre chlapov, ale vo veľkej miere i pre ženy, ktoré budú potrebovať motocykel na každý deň. Demonštruje tým, ako je motocykel ľahko a dobre ovládateľný a štýlový pre všetky vekové kategórie spotrebiteľov. Motor disponuje 645 ccm, V-Twin aký poznáme z modelu SV, ale nie celkom presne ten, rám je trubkový, a motocykel má veľkú škálu hravých farebných kombinácii. Hmotnosť 2O2 kg a 14.5 l. nádrž , to sú hodnoty pre nový Gladius, ktorého obdobu v minulosti Suzuki nenájdete.

SUZUKI Intruder M15OO
Takže straší brat sa dočkal mladšieho a je tu nový, opäť moderný športový cruiser, ktorý má osloviť skupinu ľudí, ktorým je 1800 ccm veľa. Kardanový hriadeľ, 5 rýchlosti, unikátny dizajn, ušľachtilé materiály, digitálne vstrekovanie s 32 ? bit. riadiacou jednotkou, a 328 kg váhy, to sú atribúty pre novinku s obsahom 1462 ccm. V ponuke je v troch moderných štýlových farbách ? čierna, modrá a červená metalíza v špeciálnych odtieňoch.

SUZUKI GSX-R1000
Kompletne nový motor, kompletne nový rám, a celková úspora 5kg pre model 2009, Motor je kratší, rám tiež, jazdec má k dispozícii 3 mapy riadenia motora, elektronicky riadený tlmič riadenia a sofistikované nastavenie predných tlmičov + nové prvky aerodynamiky. Prevedenie je v modrobielej, bielostriebornej, čiernočervenovínovej a čiernostriebornej matnej farebnej kombinácii. Prvý pohľad mi padol na netypicky zakrivené dve koncovky zvodov.

Toľko v rýchlosti a krátkosti z prezentácie Suzuki na rok 2009.

Že iba tri novinky? Zatiaľ áno, ale nezabúdajme, Suzuki je vždy plná prekvapení a a je vysoko pravdepodobné, že na Intermot Kolín, alebo EICMA Miláno, určite ešte niečo uvidíme.
Viac v Motomagazíne č.: 11/2008

V. Brniak

Nový Gladius, čo poviete?

Suzuki Paríž 2009

Advertisement

25 komentárov

1 komentár

  1. malymirec

    25. septembra 2008 at 15:52

    Ten gladius vyzera ako cinsky export 😕

  2. redtwins

    25. septembra 2008 at 16:06

    Mirec mas pravdu.Nevedel som kam to mam zaradit,ale ty si to vystihol.A tak som dufal,ze pride nove SV 😟

  3. yagiza

    25. septembra 2008 at 16:12

    malymirec plny suhlas. este aj ta 1000ka vyzera jak nepodarena replika. 😟

    Tento rok sa teda pani dizajneri v Suzuki riadne sekli 😕

  4. redtwins

    25. septembra 2008 at 16:12

    Pripada mi to ako keby chceli Gladiusom urobit konkurenciu Monsteru 696 ale na lacny Cinsky sposob 😕

  5. stiki

    25. septembra 2008 at 16:47

    Nove SV nebude? 😶 sklamali ma…. 😟

  6. malymirec

    25. septembra 2008 at 17:03

    redtwins bral by som, keby ho prevrtaju alebo urobia novu 800vku.
    Podvozok tvrdsi, USD, spojene sedadlo, dozadu 180.
    Ja by som im to vedel naordinovat 😈

  7. VladiB

    25. septembra 2008 at 22:26

    No mal som podobný názor na Gladius, chvíľku som nevedel o čom to je – hlavne ten názov, potom som si odkukol všetky farby a spracovanie, pozrel sa bližšie a tá motorka ma celkom zaujala tou ľahkovážnosťou a zmyslom pre voľný čas. Čo vám evokuje k tej Číne je ten chrómovaný kryt koncovky výf. potrubia, to je trochu lacné. Ten rám je i v medeno-zlatej farbe (v nedeľu zavesím foto) a zrazu je to celkom iné.
    GSX-R ? tá koncovka v.p. na to si treba zvykať inak je to akčný supesport, nemám údaje o výkone, ale prvý dojem viac ako dobrý. To dôležité je pod kapotami.

  8. miuko

    26. septembra 2008 at 4:52

    Keby dali na europsky trh aspon SV 650 SF, s tou celokapotou, to by som bol celkom spokojny a hned by som ju bral. Mohli by na SV-cku upravit prednu vidlu na USD, dozadu ako vravi maly mirec 180-tku a supersport pre plebejcou je tu……ale Japoncici to nevedia fuj hanba im.

  9. Marek750

    26. septembra 2008 at 4:53

    Na ten Gladius si treba len zviknúť taká je posledná móda , staré SVečko si dnes už nikto nevšimne .Mne sa na Intruderi nepáči to sedlo spolujazdca a kockastý chladič 😟 , žiadny nový nápad dosť na ňom šetrili .Akokeby Suzuki tlačila peniaze len do vývoja GSXR .

  10. AMIS

    26. septembra 2008 at 8:52

    Uff 😠 Biela SV bola krajšia.

  11. raptor

    26. septembra 2008 at 9:28

    Nove modely su kraviny.. som vazne sklamany ze neprisli z vynovenym malym stromom ☹️

    mne ten gladius pripomina kopiu ER6N od kawasaki lenze ta kawa je na rozdiel od tohto pekna motorka, a ten vyfuk podla mna ukradli od yuki 🤣 🤣 🤣

    urobit k VZR1800 ako alternativu VZR1500 je pre mna absolutne nepochopitelne ale asi im zostali na sklade motory z VL 1500 tak preco nie 😕

    v ponuke suzuki absentuje turisticky stroj a la PAN, FJR, RT1200

  12. cazzo

    26. septembra 2008 at 13:30

    raptor to nie je motor z 15-ky.Je vodou chladený.Inak maly rozdiel.myslím ,že mali isť na 1200 ccm.

  13. veka

    26. septembra 2008 at 14:12

    A Bandourika noveho nespravili? 😠 keby mu dali kardan , pridane brzdy ( to pre istotu keby to raptor cital ) svetlo typu GSX-R aby bolo vidno ze su surodenci a je tu krasny turista.

  14. redtwins

    27. septembra 2008 at 0:59

    Tak pozeral som na fotky GSX-R 1000 a SFV Gladiusa na http://www.motorkari.cz a musim povedat ze uz mi je s tych prednych svetel a la p**a na grc.Apsolutne nevkusny dizajn vobec nelahodiacy oku.A ta GSX-R ty vifuky total otras.Fuuuj.

  15. redtwins

    27. septembra 2008 at 1:04

    Jedine co sa mi na SFV 650 Gladius paci je tachometer…

  16. rmacko

    27. septembra 2008 at 3:44

    … plný súhlas s Rapťákom, neviem kam ten dizajn „posúvajú“, ale je mi z toho na grc … 😕

  17. VMax

    27. septembra 2008 at 3:48

    Na kiu matku kladku je komu Introš 15 ka , keď macek tak macek …18 😟

  18. raptor

    27. septembra 2008 at 6:30

    No dobre tak tam dali blok motora z 18 z mensim vrtanim a črevá z 15

    ak tá 15 nebude za 2/3 ceny 18 tak si radšej každý kúpi 18

    apropo az teraz som si vsimol ze na tom gladiuse su chromove zrkadla pravdepodobne z volakeho čopra… ale zas pasuju k tomu „vkusnemu“ krytu vyfuku 😁

    skoda ze to na fotkach neni vidno.. by ma zaujimalo ci ma ta VZR150 vpredu dva brzdove kotuce alebo sa setrilo

  19. zahri

    27. septembra 2008 at 7:44

    raptor myslim ze sa nesetrilo.. vidiet hadicku aj na druhej strane

    k ostatnym modelom.. chopper.. to je pre mna oblast kam nevidim takze nekomentujem.. gladius.. na prvy pohlad sa mi zda byt lakavy i ked s tym vyfuckom to poe..li.. nadrz moc lakava.. ak bude cena do 180 tisic tak o chvilku toho budu plne cesty.. namiesto skutra do mesta to musi byt pecka.. gsx-r je zvlastna no pre mna dost agresivny dizajn.. dodrbane sa mi zda byt zadne svetlo no ktovie ako to cele bude vyzerat nazivo.. vyfucky su fajn.. zas cosi nove.. a i ked by sa niekomu pacila skor honda alebo kawa alebo yama tak zavazi este jeden faktor .. ako sa vyjadril moj bratranek.. zalezi od priority co chces.. technika alebo dizajn?? 😈
    strom mohol prist s inovaciou, sv zasa s nabuchanou sport verziou ale TL-R ale v rukach papiere s cislami ma suzuki a nie my.. ked vidia ze sa predava hlavne urcity typ a tak robia ten typ.. marketing je svina 😉

  20. malymirec

    27. septembra 2008 at 8:26

    zahri ako sedlo, nadrz a ram vyzeraju na Gladiuse velmi dobre. Som zvedavy, co porobili s motorom, ked chcu to Vcko „priblizit zaciatocnikom“ 🙄

  21. didogsxr

    27. septembra 2008 at 17:53

    To akoze suzuki konci s modelom sv?
    redtwins,malymirec a sme v hajzli, prestali nam vyrabat motorky 😠

  22. zahri

    27. septembra 2008 at 20:29

    malymirec nejazdil som na SV.. len na zadnom sedle zatial.. ale myslim ze zaciatocnik zvladne ak ma kusok citu a rozumu.. kamarat zacinal na SV 650 S 04 a pochvaloval si .. predtym nejazdil nic ine ak si dobre spominam.. do mesta to bude podla mna ovladatelnejsie ako SV a zivy spodok v meste nemoze byt na skodu takze az na par detailov ten gladius bude fajn ak sa bude podobat tomu co si myslim

    didogsxr nestresuj.. sv predavat neprestanu.. boli by blazni keby upustili od toho stylu motorky.. skor by som povedal ze sa snazia mat vacsi vyber v dvojvalcoch

  23. VladiB

    28. septembra 2008 at 9:17

    Pridal som nové foto do albumu, hlavne farebné kombinácie. U M1500 si všimnite dve verzie s a bez sedačky spolujazdca

  24. stiki

    28. septembra 2008 at 10:06

    Farefne kmbinacie ma pekne, ale aj tak to u mna posobi celkovo ako kindervajco motorka…mozno nazivo by som povedal daco ine…

  25. zahri

    28. septembra 2008 at 12:59

    Ta posledna farebna kombinacia gsx-r vyzera chrumkavo.. dokonca sa mi tentokrat viac paci ako ta bielo siva kombinacia z ktorej som bol paf pri sv a gsx-r 600

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri