Connect with us

Spravodajstvo

Tlačová správa teamu MP FURTOM RACING

Publikovaný

on

7. 06. 2006 ? Slovenský motocyklový tým MP Furtom Racing sa počas uplynulého víkendu zúčastnil tretieho podujatia európskeho šampionátu UEM Alpe Adria, ktoré poriadala Rakúska motocyklová federácia na maďarskom okruhu Pannonia-ring.

  MP Furtom Racing za pomoci svojich partnerov sa zúčastňuje  Európskeho šampionátu UEM Alpe Adria, medzinárodných majstrovstiev okolitých krajín ako Rakúsko, Česko, Maďarsko a majstrovstiev Slovenska v cestných pretekoch v triede 125SP na motocykloch Aprilia RS 125.
  Jazdcom je Michal Puškár, trojnásobný majster Slovenska, medzinárodný majster Maďarska 2005 a víťaz európskeho šampionátu UEM Alpe Adria 2005. Šéfmechanikom a managerom je Ing.Michal Puškár st. Motocykle sú ladené výhradne slovenskou ladičskou firmou MP Furtom, ktorá dodáva závodne komponenty aj na majstrovstvá sveta. 

01

UEM Alpe-Adria Championship, Pannonia-ring 2-4.6.2006

   V piatok popoludní boli plánované voľné tréningy v ktorých sme sa chceli zamerať na nastavenie novej Aprilie RS 125 2006. Uskutočniť tento zámer nám ale prekazil silný a vytrvalý dážď, ktorý sa spustil okolo obeda.
V Sobotu sa jazdila kvalifikácia. Jazdec nášho teamu bol  najrýchlejší pred českým pilotom Kolárom a talianskym jazdcom Altomontem.

Poradie po oboch kvalifikáciách:

  1. Michal Puškár (SK)  2:18,7
  2. Petr Kolár (CZ)  2:19,6
  3. Giovanni Altomonte (I)   2:20,4
  4. Radek Lamich (CZ) 2:21,1
  5. Petr Zářecký (CZ)  2:22,9
  6. Mislav Perkusic (HR) 2:25,0
  7. Nickolas Marturiello (I)    2:25,72
  8. Tomáš Svitok (SK)  2:25,76
  9. Miloš  Nesič (SC)  2:25,9
  10. Erwin Grubmuller (A)   2:26,3
  11. .
  12. .
  13. .
  14. .
  15. Michal Mišák (SK)  2:36.7

V závode po štarte sa do  čela dostal talian Altomonte. Puškár sa zaradil na druhú pozíciu a český šampión Lamich bol tretí. V polovici prvého kola sa Michal ujal vedenia a začal si budovať náskok. Na ďalších pozíciách to vrelo. Altomontemu sa tiež podarilo vzdialiť sa skupinke ktorá zvádzala skvele súboje o tretie miesto a tvorili ju Perkusič z Chorvátska a český piloti Radek Lamich s Petrom Kolárom. Postupne sa k tejto skupinke dotiahol aj dobre rozbehnutý Svitok.
   Cieľom prešiel po ôsmych kolách ako prvý náš jazdec Michal Puškár, druhý bol Altomonte a tretí Mislav Perkusič. Petr Kolár bol štvrtý, Radek Lamich na piatom mieste. Tomáš Svitok v druhej polovici závodu havaroval. Ďalší slovenský jazdec Michal Mišák skončil na 12. mieste. 

02

Výsledky závodu:
strata        

  1. Michal Puškár  (SK) 
  2. Giovanni Altomonte (I)    + 11,8                     
  3. 3. Mislav Perkusic (HR) + 16,2                                                 
  4. 4. Petr Kolár (CZ)  + 18,5                 
  5. 5. Radek Lamich (CZ)  + 25,5                    
  6. 6. Marko Višák (HR)  + 37,7                 
  7. 7. Miloš  Nesič (SC)  + 43,1                 
  8. 8. Milan Hercik (CZ)  + 49,7                 
  9. 9. Petr Zářecký (CZ)  + 1:01,3                 
  10. 10. Erwin Grubmuller (A)   + 1:06,2                 
  11. .
  12. .
  13. Michal Mišák (SK)  1 lap

Fastest lap: Michal Puškár 2:17,9                 

   V priebežnom poradí európskeho šampionátu UEM Alpe Adria po prvých troch podujatiach vedie náš Michal Puškár pred talianskym jazdcom  Altomontem a českým šampiónom Lamichom. V tabuľke figuruje 36 jazdcov.
Ďalšie podujatie sa koná v polovici júla na Masarykovom okruhu v Brne.

MP Furtom racing

Press service
UEM AA Championship, http://www.alpeadriaracing.it
Slovak Championship, http://tady.cz/risso46, www.smf.sk
Foto: Tomáš Vosátka

http://michalpuskar.webpark.sk

Advertisement
Suzuki Suzuki
11 komentárov

11 Comments

  1. vyboh2

    7. júna 2006 at 20:57

    Exe nik tu nepísal tak ja ťa podržím 😎

  2. dusik

    8. júna 2006 at 5:59

    Mal by sa k tomu vyjadriť Lorenzo, ten pozná takéto podujatia aj zo zákulisia, ale je vidno a to ma teší, že aj mladí slovenskí jazdci sa dokážu presadiť v tvrdej konkurencii, lebo podľa mňn tieto preteky nie sú len o strojoch – tie sú viacmenej rovnaké, ale hlavne o jazdcoch. 🙂

  3. eXeBaT

    8. júna 2006 at 10:05

    dusik

    Toto je hlavne o peniazoch a sponzoroch a až potom o jazdcoch. Môžeš byť akokoľvek dobrý, bez sponzora sedíš doma na zadku a nejazdíš.

  4. Lorenzo

    8. júna 2006 at 11:23

    Ano, bol som tam, počasie v nedelu bolo hnusne, neprsalo len obcas nejaka kvapka, ale strasne silny vietor. Trat bola vsade spinavá, myslim osetrene olejove flaky, v treningoch popadalo vela chalanov.
    Apropo , v tejto sk……j krajine Ti nikto nic neda, sponzoring, to slovo môžme pomali vymazat z nasho slovnika, tu Ti len kazdy vsetko závidí, len aby si ty nemal, ked nema ani on.
    Na Slovensku je to úbohé, ako aj ludia, ktorí by to mohli ovplyvniť. Je to len v ludoch.
    Na Slovensku nema šancu sa tento šport ďalej rozmáhať, to že jazdím je len šťastie. Ve´d si pozrite históriu slovenskeho motocykloveho športu.
    Som znechutený z toho celého, 30 jazdcov na štarte, 2 zo slovenska 14 z ciech a ostatok maďary. Slováci idú nadávať na maďarov? Hanba, veď kde sú maďary, môžme im to všetko len závidieť, už idú stavať 4-tý okruh, my ani cesty poriadne nemáme 😕
    Jazdím s maďarskou licenciou, nemám chuť sa s tými d….i v Považskej naťahovať, a aj tak by to celé len komplikovali.

    No dobre nejdem pisať ďalej, ešte ma tento národ za pravdu ukameňuje.
    teraz ma to vytočilo teda ale ☹️

  5. dzefe

    8. júna 2006 at 12:38

    Lorenzo ma pravdu….v tejto krajine ani nic -nikdy-fungovat nebude….

  6. dusik

    8. júna 2006 at 12:50

    Lorenzo vďaka za úprimnosť 😉 eXeBaT Ani najlepší stroj a štedrí sponzori nemusia urobiť z jazdca toho najlepšieho a sponzori chcú hlavne výsledky 🙂. 🙂

  7. eXeBaT

    8. júna 2006 at 14:18

    dusik

    Tu máš príklad – [linka]

  8. dusik

    9. júna 2006 at 6:04

    eXeBaT výnimka čo potvrdzuje pravidlo. Skôr mi to pripadá tak, že nastal nezáujem sponzorov o motošport u nás vo všeobecnosti, nielen v jeho prípade – viď jeho sezóna 04. Hold nie je to futbal, alebo hokej 🙂 Asi si pozorne nečítal Lorenzov príspevok, ale na Slovensku je to proste tak. 😠

  9. alek

    9. júna 2006 at 6:23

    ano ano. Lorenzo ma absolutnu pravdu sice nepatrim do zakulisia motocykleveho sportu ale este minuly rok som patril do zákulisia pret. mot. clnov ako aktívny pretekár a tiez som nejazdil so slovenskou licenciou pretoze u nas na slovensku je to na velky KO..T – závist, zloba, hadzanie polien pod nohy a nikto ti nepoda pomocnu ruku dokonca ani le pomocny malicek……………

  10. Lorenzo

    9. júna 2006 at 12:35

    Už to neriešim, nemám chuť reprezentovať túto krajinu. Musím to riešiť iným spôsobom, držte palce.

  11. tlmic

    9. júna 2006 at 18:42

    Bol som v nedelu pozriet aj ja a vobec nebanujem. Super zavody, super organizacia, super vsetko. No a vitazstvo Slovaka, to potesi asi najviac.
    Lorenzo najlepsie by bolo, keby si si zarabal prachy ako fotbalista a tie potom tlacil do motorky. Mas absolutnu pravdu a ja som to uz raz napisal, ze hocijaky futbalista z „horskej ligi“ je na tom financne omnoho lepsie ako dobry motocyklovy jazdec. Bohuzial je to tu vsetko obratene naruby. Myslim ze aj tie reci okolo okruhu pri Ziline su len prachsproste predvolebne taraniny.

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri