40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 4 years, 1 months by
maco.
-
AutorPríspevky
-
14. decembra 2019 o 10:24 #103254
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Ostaňme pri motorkách.
Retro, super článok je na motorkari.cz od tvojho kamoša Cathcarta o jednej americkej Babe, zvanej Pikes Peaková, kerej už štart je vyššie, ako špica Gerlachu …
14. decembra 2019 o 10:59 #103255Retro
Účastník (Participant)Pikes Peak je dobrá pakáreň. Keby som vedel pridávať videá, tak mám v zálohe toho dosť čo sa týka toho kopca. Lenže motorky po tohoročnej smrteľnej nehode najväčšieho esa Carlina Dunneho tam už nepustia. Neskutočný výsledok tam urobil Kamil Holán, ktorý skončil štvrtý.
14. decembra 2019 o 15:01 #103256przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Videá Pikes Peak netreba pridávať, youtube je ich plný.
Už roky sa smejem nad nespočetnými držkami, ak sú to zostrihy nepríliš drastických záberov, ale pravdupovediac už ma ani nebavia.Hlavne po toľkých smrťákoch.
Budúci rok tam oficiálne motorky do vrchu nejdú, len autá, ale nie je isté, že aj pre motorky sa to zrušilo navždy.
A indivindi sa tam veselo jazdí naďalej, aj sa padá a občas sa aj umiera.
Podľa mňa je pakáreň aj TT, istota je len chodiť na ryby… 😁
14. decembra 2019 o 19:02 #103257Bielyorol
Účastník (Participant)14. decembra 2019 o 21:41 #103258Retro
Účastník (Participant)Papi mne ten PP nereže…ani neviem prečo. Neide o nebezpečie, to je aj v premávke. Je to taká cesta výhliadková do neba. Ten pustý kopec hore mi nejak vadí. Vadila mi aj horská časť na TT, pokiaľ som sa tam osobne neocitol. To som hneď zmenil názor. Neviem to popísať…
Ako píšeš, aj TT je pakáreň. Pre niekoho určite, veď tie stovky obetí nie je sranda, ale Isle of Man je niečo jedinečné a nič lepšie som v živote nezažil. Tradícia, atmosféra…neskutočné. Budúci rok som tam.
Na fotke je pamatná stena na cintoríne, ktorý je hneď za múrom pred štartom a hlavnou tribúnou. Nie sú na ňom všetci, ktorí tam ostali. Tie tabuľky tam umiestňujú rodiny a blízki jazdcov, nie usporiadateľ. Ja som zastričl kvet Petrovi Hlavatkovi…17. decembra 2019 o 15:55 #103259przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Nepekný múr, Retro. Sú aj iné nepekné, ale niektoré sú už našťastie preč.
O jednom z nich je zmienka aj v tomto dokumente pre autistov, hlavne pre Dedamira.
(Aj keby ma prekvapilo, keby to ešte nevedel celé naspamäť… 😁 )18. decembra 2019 o 16:12 #103260przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Na dnes súdruh Šaman vytancoval nááádherné počasie, +16 °C.
A keďže sa nám priplietol do cesty, samozrejme som cvakol nejaký most… 😈19. decembra 2019 o 19:46 #103261Bielyorol
Účastník (Participant)Papi, ty si mostný ingenýr. 😁
20. decembra 2019 o 21:16 #103262przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Orol, z matiky som nebol najhlúpejší, ale ingenýr nie a mostný už vôbec, ostatné sedí.
Mal som spolubývajúceho na intráku, študoval KDS, tú krutú matemetiku, čo mali oni, by som nezvládol.
(KDS = Konštrukcie dopravných stavieb, Peťo Macúch, pozdravujem… 👍 🙂 )Ale zas sú aj slabší, ako ja…
Príklad (matematická štvrťhodinka 😁 ):Človek často číta o tom, že vo veľkých technických preukazoch sú nejaké chyby, ale „orgán“ pri prepisoch odmieta opraviť, lebo vraj tú „výplň“ majú všetko centrálne danú, nemôžu do toho zasahovať a vôbec, ako k tomu obyčajný užívateľ príde, aby spochybnil údaje od najmúdrejších zhora.
Samozrejme aj vo veľkom technickom svojej SV 650 S mám zázračný údaj, podľa ktorého sa dá vyrátať, že napriek udávanému výkonu 53 kW (riadok 16-17) má moja Zuzka až 224 konských síl.
Skoro MotoGP výkon, kua. 😈 Aha:V riadku 19 (Q) sa uvádza pomer výkon/hmotnosť 0,620 kW/kg.
Podľa zákona to je pomer výkonu k prevádzkovej hmotnosti.
Prevádzková hmotnosť je pohotovostná hmotnosť mašinky +68 kg vodič +7 kg náklad.
Mne udáva teda techničák prevádzkovú hmotnosť 266 kgNa každé kilo teda pripadá 0,620 kW:
266 x 0,620 = 164,92 kW
164,92 kW = 224, 13 k ( 1kW = 1,359 koní )
A je to!
Ale na mostárov fakt nemám, to by chcelo ňeco aj znac… 😁
21. decembra 2019 o 12:51 #103263Bielyorol
Účastník (Participant)Že 68 kg vodič! 😁 v mojom prípade sú aj dvaja vodiči málo, dpč! 😁 😈
21. decembra 2019 o 17:52 #103264przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 👍 Takúto pohľadnicu som dostal, je z Islandu.
Ako keby som videl známych getrošov z 40+ …
Vážení trollovia a trolleybusári, po tom zhone nezabúdajte ani na zábavu:23. decembra 2019 o 15:23 #103265Bielyorol
Účastník (Participant)Všetkým motozadubeným krásne Vianoce, nech zdravie, šťastie a pokoj zavíta do vašich rodín a nikdy Vás neopustia!
Toto želajú všetkým Orlovci! 🙂 😘 👍
23. decembra 2019 o 16:35 #103266Hog
Účastník (Participant)Příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok
Vám všem přeje Jirka „Hog“ z Čech 😘 🙂
23. decembra 2019 o 17:30 #103267Retro
Účastník (Participant)Šťastné a veselé Vianoce všetkým (aj v Česku a v Kanade😉)
Prajem Ja😀👍24. decembra 2019 o 13:04 #103268przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant) -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre
