40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
16. októbra 2018 o 18:41 #101498
Bielyorol
Účastník (Participant)Vanu, presne toto som chcel aj ja poznamenať, že nie orechy sú mega ale jablká sú mini, aj my tu máme také oproti cez cestu. Sused – poľovník ich chodí oberať a vyváža na krmelisko pre zver. 😁
Ahojko, vidím vidím, čo už, keď tak blízko sú tie ikonky vedľa seba, asi sa mi pošmykla myška, sorry. Ale určite som chcel dať toto: 👍16. októbra 2018 o 19:58 #101499Retro
Účastník (Participant)Vedátori, ja si myslím že tie orechy sú veľké. Len neviem kde vlastník autorských práv zohnal také veľké zápalky😀😀😀
16. októbra 2018 o 20:00 #101500Retro
Účastník (Participant)Samozrejme vlastník autorských práv na tento snímok. Nie na orechy alebo švabliki😀
16. októbra 2018 o 20:37 #101501przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😁 Pôvodne chcel vlastník autorských kráv dať zapalovač, ale nemá ani šajnu, kde zohnať tak veľký zapalovač. 😁
17. októbra 2018 o 5:43 #101502apa
Účastník (Participant)papi u nás voľakedy niekedy bol u číňana takýtok:
18. októbra 2018 o 17:16 #101503apa
Účastník (Participant)Dnes som dal vymeniť kolesá z letných na zimné v jednom pneuservise neďaleko Topoľčian.
Ktosi tu prednedávnom písal o sústruhu a presne taký som tam videl. Majiteľ pneuservisu mi povedal, že sa mu začiatkom 90-tych rokov ozval jeden lepší kamarát, že vie o jednej prakticky bezcennej V3S PAD II ale so zakonzervovaným sústruhom za nejakých 27-28tisíc korún, len na ňu nemá peniaze.
Pneuservisák V3S okamžite kúpil, vzápätí ju predal do šrotu a sústruh – vtedy prakticky nový – mu slúži dodnes.
18. októbra 2018 o 18:53 #101504przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😁 Dobré, vole … 👍 😁
Apa, ale mňa už žiadny sústruh nezaujíma.Som dôchodca, prezerám staré fotky a počúvam od Animals House of the Rising Sun…
18. októbra 2018 o 19:05 #101505Bielyorol
Účastník (Participant)Pekná fotečka. 👍
18. októbra 2018 o 19:36 #101506ahojko
Účastník (Participant)Papi,
citim, ze ti je tak trosku smutno za tou Guzzinkou…. 🤐
18. októbra 2018 o 19:50 #101507Bielyorol
Účastník (Participant)Papi, ja zasa počúvam toto:
18. októbra 2018 o 20:07 #101508przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Ahojko, pravekom počnúc je mi smutno za každou. 😠 😈
😁 Egóňkovi síce nik neverí, ale keby som žiadnu nepredal, dnes by som ich mal doma 25 či 26 kusov…
Samozrejme vrátane pravekých Pionierov, Stadióny, Babetta, Tatran, Jawa 250 Špeciál (1938), 90 Cross aj Rosdster, Zetky, kývačky, panelka, dva Bizóny, 634, ČZ cross 125 a tak.Ale prvá pravá motorka bola až Kawa GPZ 600, na nej som prvýkrát prekročil 200 km/h… 👍 😘
Šarkánek, Guzzinka, CBF 1000, VT 750 S a SV 650 je už nová doba „geriatričná“…
Ale nekončím, šak chcem mať šecky motorky sveta. 😈
Na rok asi nasleduje Yamaha, ale aká, neprezradím, hehehe… 😈
19. októbra 2018 o 4:22 #101509apa
Účastník (Participant)200km/h som ešte na motorke neprekročil 😟 , maximum na Varadreve cca 180km/h 🙂 .
Ale cez 200km/h som sa viezol raz v aute Pontiac Firebird a potom asi 5x v lietadle 🙂 😉 .
papi tipujem tú Yamahu:
19. októbra 2018 o 7:04 #101510przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Čo mi tu nanucuješ nejaké invalidné vozíky? 😁
Na Kawe, tak to som bol ešte mladý a sprostý. 1988.
Až potom som sa ženil a Kawa išla preč. 😈Na CBF (už starý a sprostý) to bolo nad tacháčových 220, rád sa chvastám údajom 222, lebo to číslo dobre vypadá. 😁 Nebolo to maximum, ale sa z ničoho nič objavila zákruta. 😈
Ostatne, CBF dala 200 už aj na päťke…Na SV-čku ma nemecké diaľnice ešte len čakajú. 😈
Klasika:
– Prečo cítite potrebu zdolať Mount Everest?
– Lebo tam je.Ale kamoš mi napr. ponúkol Hayabusu, že to ide aj 300.
Nebral som.Lebo som posero. 😁
19. októbra 2018 o 10:29 #101511Retro
Účastník (Participant)Po rovine to vie každý samár, ale zatočiť svižne do kaňaru to už je iná kapusta:-)
Zase riešite fasa veci, zase vám rajbe?:-)))
Na zédéeške sa riešili také veci že koľko vytiahne a aké má pery. A viem že najrýchlejšie bolo aj tak Lambordžíny:-)))19. októbra 2018 o 12:24 #101512przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Retro, ale dedo ma učil, že v zákrute treba ubrať, kua …
Preto ja radšej furt len rovno, ubrať, na to má gule každý…
Neubrať, na to už nemá každý.
No, chcel som byť vtipný, ale nejak som sa zamotal. 😁Keď sme boli zo ZéDéeŠky na výlete, fotili sme sa opretí o každé americké fáro fotoaparátmi Pionýr (stál okolo 60,- Kčs) alebo bohatší mali aj Efektu (cca 110,- Kčs). Boli to často neidentifikovateľné zábery, v každom prípade neopakovateľné … 😁„Lacné“ civilné motorky nie sú na preteky, ale zas občas vyskúšať maximálku nie je žiadna výzva. Ale dôchodcovia, ako napr. ja, si musia uvedomiť, že už toho moc nevyhrajú a naháňať nejaké rekordy už radšej prenechať mladším.
Šak pomaly budeme radi, aj keď pešo sa dotackáme domov bez ujmy, nie to ešte na motorke.
Moje posledné tri pády boli našťastie len Šarkánkom, tá nedá viac, ako 85, z kopca 90… 😁 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
