40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
1. novembra 2018 o 23:00 #101588
Mlhos
Účastník (Participant)Papi maximalna rychlost ktoru dokaze vozidlo dosiahnut nema nic spolocne s vykonom ktory potrebuje aby tu rychlost dosiahlo aj 250tka dokaze ist 160 ale bude na nu rozbiehat 10 kilometrov
2. novembra 2018 o 0:23 #101589przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😁 Mlhoš, neviem, čo riešiš ty, ja som dal príspevok ohľadom prvej motorky začiatočníka. A to tu nebol vo výbere žiadny kokodrill, ak si si vôbec všimol. 😁
Moje 650 ccm SV-čko (s rovnakým motorom, ako tu spomínaný V-Strom 650) robí z nuly na sto km/h za 3,4 sekúnd, tak sem svojho kokodrilla, kerý nedosiahol 100 km/h ani na 50 kilometroch, sem láskavo nepleť.Inak maximálna rýchlosť, ktorú daná motorka dosiahne, veľmi úzko súvisí (okrem iného) s výkonom na to potrebným. Ak potrebný výkon nemáš, môžeš sa rozbiehať aj milión kilometrov. 😈2. novembra 2018 o 3:37 #101590apa
Účastník (Participant)papi 😁
ešte by som dodal, že so žltým kufrom za 3,2sec
2. novembra 2018 o 8:12 #101591Retro
Účastník (Participant)Že vás to baví riešiť také somariny. O tom pive je to zaujímavejšie:-)
Na dnešnch preplnených cestách mi je jedno za koľko dosiahnem stovku a koľko to ide. Nejak som z toho vyrástol. Vačšia zábava je s menším výkonom a rýchlosťou a pocitom že človek ide na doraz a tej motorke vládne. Silné motorky nikto z vás /vlastne z nás/ v bežnom živote vyžmýkať a poriadne využiť výkon a jazdné vlastnosti nevie…
Papi, ten siedmy schod u mňa /medzi piatym a štvrtým poschodím/ vôbec nefunguje:-)))2. novembra 2018 o 8:22 #101592Retro
Účastník (Participant)Zo včera. Snúbenie sa starého s ešte starším:-)
Radostné využite kubatúry, výkonu, zrýchlenia a max.rýchlosti medzi cintorinármi… Na také vozenie sa pomaly ale isto vys….m.2. novembra 2018 o 9:27 #101593przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😶 👍 Kokos, Ariel Square Four, paráda, ako nová.
To musí byť maketa či replika, čo ste vyrobili včera v dielni. 😈Inak jaké somariny? 😈
Ja stále čítam testy a aj keď už všetko viem naspamäť, na parkoviskách pozerám po tacháčoch, 240, 280, 300…
Len tie novodobé digitálne mŕtvoly kokpitov ma serú, pomaly budem mať po zábave… 😈Z mojich posledných kúskov najviac zábavy poskytuje malé SV-čko, sila na moju starobu už bohate postačuje a sprevodovanie je teda fakt excelentné. Radosť pridávať plyn, radiť, podraďovať – a nie, že „nemusíš“ … Šak potom je to o čom? 😈
Pár SV 650 som už v minulosti vyskúšal, aj počas hladania svojej jazdenky som čo to pojazdil, ale až keď som sa osmelil a skúšal plne využiť už tú svoju, som zistil, že má oveľa väčšie rezervy, ako mám ja. 👍 😈
2. novembra 2018 o 9:37 #101594Retro
Účastník (Participant)SV je OK, ale sedenie spolujazdca je znesiteľné? A koľko vytiahne?:-)))
Ariel ide ako ku..a, ale to nebrzdní a v prudkých kaňaroch je to trápenie…2. novembra 2018 o 9:58 #101595przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 No tak turista to nie je, ale s mojim kormánom a so zadočkom mojej ošetrovateľky to turista je ! 👍 😈
Mám dokúpené aj + dva bočné kufre, cez zimu to vyriešim a 3×48= 144 litrov musí stačiť.Neviem, koľko to vytiahne, červené pole otáčkomera začína na 11 000, obmedzovač zasiahne dokonca o kúsok vyššie.
Maximálku som neskúšal, s SV som ešte nebol v Nemecku. 😁Podstatné je, že rýchlosť 140 km/h na zdolávanie kamiónov sa dá dosiahnúť na trojke, štvorke, päťke aj šestke.
A to aj v zákrutách. 😈
Myslím, že pre začiatočníkov by to malo stačiť, budú mať čas kúpiť si silnejšiu, až keď to všetko zvládnu. 😈
Pre info gearingcommander sériového prevedenia:2. novembra 2018 o 19:09 #101596Retro
Účastník (Participant)Dnes som kúpil v Tescu pivo značky Žatecký gus. Teraz som ho dopil. Taký hnoj som dlho v pysku nemal. Zobral som okuliare a dočítal sa že je to ruské pivo!!! Skoro som sa poryhal.
Už ich tu máme zase???2. novembra 2018 o 19:53 #101597Bielyorol
Účastník (Participant)Retro, v tescu radšej osvedčené značky. 🙂
2. novembra 2018 o 20:03 #101598Retro
Účastník (Participant)Ja som silný konzervatívec a nerád idem do niečoho nového. O to viac ma to serie😀 Ešte že Bernardík je stále poruke😀
2. novembra 2018 o 20:08 #101599przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Ožujsko, na zdravie!
2. novembra 2018 o 20:09 #101600Bopsik
Účastník (Participant)– Zopár mojich kamarátov sa zabilo na pionieri, ktorý nedal ani 60 km/h, jeden dokonca na bicykli
– Začiatočník turista sa na 600-ke nezabije, ale na 1000-ke už áno…
– Plne naložený s ľadvinkou na diaľnici v protivetre hore kopcom bude so silnejšou motorkou mať asi výhodu. Nemal som na mysli maximálnu rýchlosť, ale výkon.
– Najprv si kúpi 600-ku a o rok ju bude predávať, lebo na turistiku mu bude slabá (ibaže by chcel striedať motorky so záľuby, či zvedavosti, jak ipap)
– Čiastočne sa opieram o skúsenosti môjho syna, ktorý s malým banditom (suzuki 650) prešiel s manželkou pol európy, a presne toto spomínal: málo výkonu pri vyšších rýchlostiach
STÁLE SA BAVÍME O TURISTIKE S ĽADVINKOU, nie o vození sa za kofolou
2. novembra 2018 o 21:07 #101601przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Ja neviem, aké preteky chcú turisti-začiatočníci vyhrať. Neexistuje kopec ani pritivietor, čo by som plne naložený aj s ladvinkou aj na Šarkánku (125 ccm Čína 😁 ) nezvládol.
Maximálne podradím a dám to trochu pomalšie.
No, katastrofa.Bopsik, ja by som na jeho mieste bral jednoznačne (z jeho sortimentu) V-Strom 650. Chlapík je vysoký, ostatné motorky mu budú asi malé.Jasné, že silnejšia motorka je výhoda, veď aj moja CBF 1000 bola výhoda, ale preboha, ja jazdím už vyše 50 rokov.
Jedno je isté, malý strom dá 190 až 195, čo na rovine začiatočníkovi asi aj stačí.
Ak to naloží a navrch pridá ladvinku, tak mu do kopca v protivetre nedá 190, to je pravda, ale keď podradí na päťku, možno to dá tých 170-180.
Ak ani to nedá, podradí na 4-ku a dá to tých 160.
Ale keby že superstrmý kopec a hurikán naproti, ladvinka 150 kg a batoh 200 kg, aj tak ešte môže podradiť na trojku a diaľničných 130 ešte stále to dokáže. A pozrel by som ten tvoj kamión, ktorý by ho za týchto podmienok začal predbiehať. 😁
A nakoľko žiadny kopec netrvá večne, po zvládnutí poľaví a pôjde potom zase 190.
Začiatočníkovi stačí, a pritom celý čas (až na tú trojku) porušoval predpisy… 😈
Akože chápem, o čo ide, ale chlapík má na kopu silnejších motoriek ešte 50-60 rokov, ak sa priskoro nezabije.
A to, že nejakú 650-ku po rokoch predá so stratou, je normálne. Toľko stojí škola motorkárčenia. Furt lepšie, ako stratiť niečo cennejšie.
Jednoducho to, že nejaká moderná 650-ka niečo „nezvláda“, považujem za mega-pučovinu.
Možno, sú aj rýchlejšie, silnejšie mašiny, ale na čom napr. náš jeden mega-sebavedomý poradca začínal? 😈 A jak ho vtedy chválil! 😈
Tak, ako píše Brazel, zabudol vol, že teľaťom bol… 😁
2. novembra 2018 o 21:24 #101602Retro
Účastník (Participant)No turisti… Prezraďte mi akou cestovnou rýchlosťou jazdíte, lebo od určitej rýchlosti pre mňa začína byť cestovanie únavné. A to som na rýchlosť zvyknutý. A pri akej rýchlosti začína pri cestovaní výkon chýbať.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
