PIDL, uz je to tu zase
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › PIDL, uz je to tu zase
- Toto téma obsahuje 46 odpovedí, 12 hlasov, a bola naposledny upravená pred 10 rokmi, 3 mesiacmi od
przwjhrjaujzepieztjte.
-
AutorPríspevky
-
19. februára 2015 o 9:27 #96941
prdlafka
Účastník (Participant)Papi: naozaj ta ten ladvinak obehol? hm…
raptak: ja som to aj rozobral a ku podivu vnutri nebolo takmer nic…neviem ako to mohlo dva roky vrcat…
19. februára 2015 o 9:29 #96943prdlafka
Účastník (Participant)Inak s tou prilbou to dost dobre nechapem…ved to ma dake testy a homologizaciu, no nevim, sak keby to bolo zivotu nebezpecne tak to hadam nepredavaju….
19. februára 2015 o 10:14 #96946przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 NN, veď ja netvrdím, že som zázračný guru a na prvý dotyk otestujem vlastnosti prilby…
Píšem len, aký urobil na mňa prvý aj druhý (atď) dojem. U mňa sa aj to ráta. 😈
Otvoril som priezor, aj vyklápaciu časť. Vyzeralo to celé nejaké nedopasované a fakt to vrzgalo pri tom, ako keď šliapnem na nejaký kelímek.
Samozrejme čítam, že to spĺňa nejaké predpisy, ale dôvera v predpisy je málo.Aj Medvede, ale aj Daewo Tico spľňajú nejaké predpisy… 😈
19. februára 2015 o 10:21 #96948prdlafka
Účastník (Participant)Ved je mi jasne, ze to neni to naj, co sa da kupit, ale mne pride taka normalna…ale je mozne, ze kazdy vravime o inej prilbe…to je fuk…
idem este aj ja fuknut do toho ladvinaku, nech mam istotu… 😁
19. februára 2015 o 10:24 #96949prdlafka
Účastník (Participant)No veruze durch som ho neprefukol, skusal som aj iny, dajnes a ten sice tazko, ale prefukol…ale aj tak to nepouzivam, jazdim takmer vzdy len ked je teplo…
19. februára 2015 o 19:10 #96951Bopsik
Účastník (Participant)Ono je to asi jedno, v akej prilbe sa zabiješ…
Keď práskneš hlavou do múra, ani najlepšia prilba Ti nepomôže.
Môžme sa baviť max. o nejakom percente pravdepodobnosti, že kvalitnejšia prilba Ti dáva väčšiu šancu.Prilba by však mala dobre sedieť, nefučať, nehučať, nerosiť, nepotiť, vetrať, netlačiť, nelougať – a to dokáže máloktorá. A ešte pomáhať a chrániť.
20. februára 2015 o 8:54 #96953raptor
Účastník (Participant)Podla mna na mlhošovú hlavu je ta prilba habakúk dobrá nech je akákoľvek kelímkoidná 🙂
ja som trocha viac vysraný zo života a neznačkový šerbel z lidla si na hlavu skrátka nedám
inak motoživot sa v kravskú riť obracia keď na goldwingu stretneš uberšoféra v prilbe z lidla
papi – ladvinak ma za ulohu udrzat krize v teple. Moja otazka je ci sa to podari ak zaroven nevetra a oblecko pritlacene k telu zacne vlhnut od potu 😀
prdlafka – jasne ze papihoten ladvinak obehol.. má dva, tak nadpojev – videl som ho keď som sa česav 😀
20. februára 2015 o 9:47 #96955prdlafka
Účastník (Participant)My sme tu prilbu pre ladvinku kupili ked sa este nevedelo, ci ju to bude bavit…prakticky po prvom dlhsom vyjazde sme nakupili komplet veci vratane prilby, uz na povedzme vyssej urovni…si hovorim, nebudem kupovat drahu helmu, ked sa v nej potom raz prevezie a posle ma do rici…ale mam ju stale v skrini, medzi ostatnymi, lepsimi…snad sa neurazia…
20. februára 2015 o 13:07 #96957przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)...“ladvinak ma za ulohu udrzat krize v teple. Moja otazka je ci sa to podari ak zaroven nevetra a oblecko pritlacene k telu zacne vlhnut od potu 😀 „…
Tak ja som ešte nie pripravený na vedeckú kôňferenciu o ladviňákoch, ale si myslím, že keď telo začne vlhnúť od potu, tak úloha „udržať kríže v teple“ bola splnená 😈
Celý život som prejazdil bez zázračneho oblečenia, bez zázračných prípravkov a bez zázračných možností nastavenia vlastností motoriek…
Jebem aj kadejaký marketing. 😁
Keď mi je teplo, nemá problém jazdiť hoci len v plavkách a silnie vo mne presvedčenie, že najlepšou motorkou vyrábanou v súčasnosti, ktorá by my najviac vyhovovala, je Royal Enfield… 😁 😁 😁
Ale veď kto má iný názor, nech ho má…20. februára 2015 o 15:21 #96959raptor
Účastník (Participant)Papi no ak ti to oblecko na krizoch zacne vlhnut od potu a ty potom niekde das dole ladvinak tak ta lepsie a kvalitnejsie ofukne ako ked mas „odvetrany“ ladvinak ktory ti drzi krize v teple ale zaroven aj vetra tak ze sa nikdy pod nim nespotis
ono je to ako s elektricky nastavitelnym podvozkom za jazdy – je to lepsie skúsiť ako o tom vedecky filozofovať 😀
tiež som sa škrabal za uchom že či to treba… a dnes viem že je to výborná vec
20. februára 2015 o 15:59 #96961przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)1) Písal som, že ten ladviňák vetrá. Ak by nie, dám ho dole. Viem riešiť dokonca aj zložitejšie problémy.
2) Kto tu filozofuje? Mňa baví, čo zvládnem ja – a basta. 😈
20. februára 2015 o 16:20 #96963Bopsik
Účastník (Participant)Ja mám prilbu ARAI za cca 400 € a ešte mám aj dajakú čínsku za 25 €, ale prisámbohu nevidím v nich dajaký rozdiel. (Kreš testy som nerobil) ..á ba, bohovský rozdiel je v cene.
A ešte sa v tej čínskej hanbím chodiť, bo na mňa kukajú jak na debila, že čo to mám na hlave.20. februára 2015 o 17:56 #96965COUNTRY
Účastník (Participant)Som za to nech si každý povie, napíše svoj názor, no nemám rád keď niekto začne na základe svojho názoru zhadzovať iných. Ale keď už sa to niektorým supermanom až tak páči môžem poradiť aj ja. Proti zápachu nôh je dobrá každodenná hygiena, značkové ponožky nepomôžu.
20. februára 2015 o 18:06 #96967przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 COUNTRY, nazdar, neber to tak ostro.
S Raptorom sa poznáme osobne už dávno a podpichujeme sa tiež už dlhé roky. 😈
Ja viem všetko a on vie všetko lepšie, obaja sme nevyliečiteľní, čo už… 😁20. februára 2015 o 19:50 #96970COUNTRY
Účastník (Participant)OK papi Tvoje názory sa mi páčia a vždy ich rád čítam. Sú prínosom pre každého motorkára
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Pozvánka na Tanec Slnka 2025
