marcello
Reakcie
-
AutorPríspevky
-
marcello
Účastník (Participant)A sakra masiv má pravdu…treba to vyriešiť asi nejakým druhým przdovým okruhom alebo napríklad trojpiestikovým strmeňom…dva piestiky na nohu a jeden na ruku
marcello
Účastník (Participant)Hmm..nezháňal som nikdy spätné ventily tak neviem ale hľadal by som to v takých kadejakých traktorových autotechnách a podobných predajniach kde sa zaujímajú aj o hydraulické čačky mačky akými sú aj spätné ventily… ručná páka, ventil, piestik, nožná páka ventil piestik – tak by to malo byť len daj bacha aby si nedal tie ventily naopak..to sa potom očami nedobrzdíííš 😎
marcello
Účastník (Participant)No pokiaľ chceš mať zachovanú aj funkciu nožného brzdenia tak ti tam bude treba tie spätné ventily asi dva aby si brzdením, či už ručným alebo nožným, tlačil kvapalinu len do strmeňa nie to toho druhého ovládacieho okruhu, trebárs z ručnej do nožnej a naopak..
PS: ty máš na motorke volant?? daj si tam riaditka, z volantom to ide strašne nafigu, uvidíš 🙄 …nemáš za čo…
marcello
Účastník (Participant)Netušil som že liazky mali brzdy.. 😁
marcello
Účastník (Participant)Kamionista ktorý dokáže očúrať brzdový strmeň na liazke by sa s takou hadicou asi uživil aj inde 😀
marcello
Účastník (Participant)Pískanie môže spôsobovať aj chvenie platničky o piestik, origoš platničky majú na styčnej ploche s piestikom antivibračnú látku .. a origoš platničky určite nie sú yamaha, suzuki či honda ale sú to výrobcovia brzdových obložení ktorých si vybral výrobca moto…
marcello
Účastník (Participant)kawamiro koľko asi vychádza poštovné?
marcello
Účastník (Participant)Konečne jedna štúdia motoru kde mysleli aj na mazanie..
marcello
Účastník (Participant)Rozobral som som to dnes a potrebujem zistiť či náhodou niekto nevie na čo slúži súčiastka číslo 2?
link na obrázok:
[linka]pravdepodobne ona mi spôsobuje to cvakanie. Je uchytená na hriadeli jedným výstupkom a z druhej strany do nej tlačí zvnútra taká malá strunka. V uchytení má vôľu (asi vekom) a preto nezapadne presne do výstupku ale ostane akoby na ňom a až tlak ventilu ju stlačí na miesto čo zrejme spôsobí to cvaknutie… 😕
marcello
Účastník (Participant)No chlapi klobúk dolu,nečakal som toľko ozaj dobrých rád..tuším že vďaka Vám aj niečo zoženiem. Uvítam aj ďalšie rady. ešte raz díki moc 😉
marcello
Účastník (Participant)sliver skúšam všetko čo sa dá…netušil som že zohnať svetlo na dominátora je taká fuška 😟
marcello
Účastník (Participant)Tu by pomohlo len keby mačky podpálili a nahrali si horiacich mladíkov tzv oko za oko a zub za zub!!
zdar!marcello
Účastník (Participant)najlepšie spravíš ak donesieš diel s farbou akú chceš do špecializovanej predajne Farby-Laky kde majú na to comp. Mne takto spravili 250ml sprej za cca 300SK ale nie metlu ale klasiku na auto. inak v autorizovaných lakovniach sa väčšinou riadia podľa kódu farby a vtedy sa odtieň mieša podľa mililitrov jednotlivých zložiek. Zdar!
-
AutorPríspevky


Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
