Connect with us

Spravodajstvo

Honda NAVI – zabudol niekto na motor?

Publikovaný

on

Na prvý pohľad vyzerá nový model NAVI z produkcie japonskej Hondy ako aj u nás dobre známy minibike MSX125. Jediným významným rozdielom je chýbajúci motor pod nádržou.

 Pravdou však je, že NAVI je plne funkčným motocyklom, ktorý je postavený na skútrovom podvozku. Tento malý hybrid určený pre indický trh mal premiéru na výstave Auto Expo 2016 v Delhi a je dielom indickej pobočky Hondy. Na pohon slúži malý štvortakt s objemom 110 ccm, ktorý zabezpečuje tomuto moto-skútru slušnú dynamiku. V ponuke bude cestná aj enduro verzia.

Voľný priestor pod nádržou poslúži ako praktický úložný priestor. Plusom tohto usporiadania je, že extra náklad vám pomôže skôr zlepšiť jazdné vlastnosti, nakoľko znižuje ťažisko motorky.

Honda NAVI – zabudol niekto na motor?

Advertisement

12 komentárov

12 Comments

  1. papi

    6. februára 2016 at 9:59

    Fantasticky praktické, ajajaj … 😈

    Spomenul som si na jedného uja z Komárna, ten keď uvidel v Mototechni Jawu-Mustanga, konštatoval, že to dobre posrali, kam dá teraz vrece so zemiakmi… 😈 

     Teda fakt,  keby na tom dizajnéri ešte trochu viac popracovali – napr. by dali nádrž pod sedlo –  mohli by vymyslieť až úplne  mimoriadne praktický skúter, na ktorom každý dedko hravo odveze hoci aj tri veľké veľké vrecia zemiakov: 😁 

  2. devill63

    6. februára 2016 at 16:27

    👍…

  3. apa

    6. februára 2016 at 17:29

    papi až úplne mimoriadne praktický skúter je vymyslený dávno, jeden takého dezignu mám doma 🙂  😛 

  4. papi

    6. februára 2016 at 18:32

    😶 😶  😶   Apa, neblázni!

    To už fakt dávno vymysleli tak mimoriadne praktický skúter? 😶  😶  😶 

    😁 😁 😁

  5. apa

    7. februára 2016 at 6:53

    No konečne niečo čo ani papi nevedel 😛  😈  😁 .

    papi -z toho vyplýva že ten Oscar Vidle slogan pod tvojimi príspevkami platí  😁 
  6. keman

    10. februára 2016 at 7:59

    Lenze cena tohto “ zazraku “ je v indii 40 000 ind. rupii ,  40,000.00 INR = 524.00 EUR

    Za 600 evry aspon na furikovanie tych zemiakov OK  🙂

  7. Bopsik

    10. februára 2016 at 10:22

    Kemuž,
    oprav si to, dajag nevychádza
    40.000 / 524 = 76,33

  8. papi

    10. februára 2016 at 10:37

    😈 Koksik, máš pravdu, rupia (stred) je dnes 76,45…

    A stred je obyčajne aj čierna cena, viem od forintov.

    Teda skúter by mal stáť len 523,20 evri!

    Nenechajte sa odrbať!  ( 😁  😁  😁 )

  9. Bopsik

    10. februára 2016 at 14:17

    Kua,
    len kto teraz pôjde do Indie?

  10. papi

    10. februára 2016 at 15:13

    😈 Bopsik, tú Indiu by sme už mali riešiť v OFFTOPIC, teda v 40+ .

    Ja som prvý príspevok dal z dôvodu, že nepovažujem za nejaký prevrat uložiť batožinu na mieste, „kde by mal byť“ motor.

    Najmä nie u mašinky, ktorá bola podľa mňa predtým možno praktickejšia a prerobila sa skôr z dôvodov akéhosi (iného) dizajnu.

    Veď aj ja som kúpil v praveku radšej Mustanga, a aj spomínanému dedovi sme sa len smiali. Pravdou však je, že vtedy bolo ešte menej áut a zo záhrad sa toho vozilo na Pionieroch ozaj dosť… O tom ani nehovoriac, že každý dedo ľahšie prehodí nohu na praktickom Apa-skútriku, ako vyskočí na Mustanga… Šak už vieme svoje, nie? 😈 

    Ale zas koho zaujímali nejaké vrecia so zemiakmi, keď sme mali 16 rokov, ta ne? 😁  Takže určite si nájde kupca aj toto čudo.

  11. Bopsik

    10. februára 2016 at 19:40

    Tiež mi to pripadá kontraproduktívne, diera uprostred…

  12. apa

    12. februára 2016 at 6:29

    Ešte mi napadlo, nasledujúca verzia môjho mimoriadne praktického skútra má ďalšiu vychytávku. Nielenže mu brutálne zvýšili objem motora zo 102 na 110ccm ale aj nádrž spod sedadla premiestnili do stredu pod podlahu čím sa priestor pod sedlom dramaticky zväčšil takže už má na to byť lídrom aha:

    Má NATO

    Dizajnéri Hondy NAVI ešte majú na čom trochu viac popracovať 🙂 .

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri