Spravodajstvo
Honda NAVI – zabudol niekto na motor?
-
PR článkyPred 3 týždne
Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Triumph Speed Triple 1200 RS 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Harley-Davidson – novinky 2025
-
SpravodajstvoPred 5 dní
Ducati XDiavel V4 2025: Evolúcia športového cruisera
-
PodujatiaPred 2 týždne
POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom
papi
6. februára 2016 at 9:59
Fantasticky praktické, ajajaj … 😈
Spomenul som si na jedného uja z Komárna, ten keď uvidel v Mototechni Jawu-Mustanga, konštatoval, že to dobre posrali, kam dá teraz vrece so zemiakmi… 😈
Teda fakt, keby na tom dizajnéri ešte trochu viac popracovali – napr. by dali nádrž pod sedlo – mohli by vymyslieť až úplne mimoriadne praktický skúter, na ktorom každý dedko hravo odveze hoci aj tri veľké veľké vrecia zemiakov: 😁
devill63
6. februára 2016 at 16:27
👍…
apa
6. februára 2016 at 17:29
papi až úplne mimoriadne praktický skúter je vymyslený dávno, jeden takého dezignu mám doma 🙂 😛
papi
6. februára 2016 at 18:32
😶 😶 😶 Apa, neblázni!
To už fakt dávno vymysleli tak mimoriadne praktický skúter? 😶 😶 😶
😁 😁 😁
apa
7. februára 2016 at 6:53
No konečne niečo čo ani papi nevedel 😛 😈 😁 .
keman
10. februára 2016 at 7:59
Lenze cena tohto “ zazraku “ je v indii 40 000 ind. rupii , 40,000.00 INR = 524.00 EUR
Za 600 evry aspon na furikovanie tych zemiakov OK 🙂
Bopsik
10. februára 2016 at 10:22
Kemuž,
oprav si to, dajag nevychádza
40.000 / 524 = 76,33
papi
10. februára 2016 at 10:37
😈 Koksik, máš pravdu, rupia (stred) je dnes 76,45…
A stred je obyčajne aj čierna cena, viem od forintov.
Teda skúter by mal stáť len 523,20 evri!
Nenechajte sa odrbať! ( 😁 😁 😁 )
Bopsik
10. februára 2016 at 14:17
Kua,
len kto teraz pôjde do Indie?
papi
10. februára 2016 at 15:13
😈 Bopsik, tú Indiu by sme už mali riešiť v OFFTOPIC, teda v 40+ .
Ja som prvý príspevok dal z dôvodu, že nepovažujem za nejaký prevrat uložiť batožinu na mieste, „kde by mal byť“ motor.
Najmä nie u mašinky, ktorá bola podľa mňa predtým možno praktickejšia a prerobila sa skôr z dôvodov akéhosi (iného) dizajnu.
Veď aj ja som kúpil v praveku radšej Mustanga, a aj spomínanému dedovi sme sa len smiali. Pravdou však je, že vtedy bolo ešte menej áut a zo záhrad sa toho vozilo na Pionieroch ozaj dosť… O tom ani nehovoriac, že každý dedo ľahšie prehodí nohu na praktickom Apa-skútriku, ako vyskočí na Mustanga… Šak už vieme svoje, nie? 😈
Ale zas koho zaujímali nejaké vrecia so zemiakmi, keď sme mali 16 rokov, ta ne? 😁 Takže určite si nájde kupca aj toto čudo.
Bopsik
10. februára 2016 at 19:40
Tiež mi to pripadá kontraproduktívne, diera uprostred…
apa
12. februára 2016 at 6:29
Ešte mi napadlo, nasledujúca verzia môjho mimoriadne praktického skútra má ďalšiu vychytávku. Nielenže mu brutálne zvýšili objem motora zo 102 na 110ccm ale aj nádrž spod sedadla premiestnili do stredu pod podlahu čím sa priestor pod sedlom dramaticky zväčšil takže už má na to byť lídrom aha:
Má NATO
Dizajnéri Hondy NAVI ešte majú na čom trochu viac popracovať 🙂 .