Spravodajstvo
Koncept BMW Nine T smeruje do sériovej výroby
-
PR článkyPred 3 týždne
Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Triumph Speed Triple 1200 RS 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Harley-Davidson – novinky 2025
-
SpravodajstvoPred 5 dní
Ducati XDiavel V4 2025: Evolúcia športového cruisera
-
PodujatiaPred 2 týždne
POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom
krivoklat
29. septembra 2013 at 16:48
Hm, naháč nie je pre mňa, len ma zaujíma, kto vie, má to byť novinka a vzduchom chladený motor, nie je už nutnosťou mať vodníka, ako u GS-iek
raptor
30. septembra 2013 at 17:05
Krivoklat to na „spionaznych“ fotkach je nabeton vzduchac
myslim ze pri GS isli do vody preto lebo potrebovali dvihnut vykon koli konkurencii a sucasne plnit emisne normy co sa pri povodnej koncepcii chladenia skratka nedalo
Pri Nine T zrejme o vykon vobec nepojde takze tie normy uhraju krasne cez, dajma tomu vacsi, katalyzator a moze to ist do vyroby ako vzduchac
papi
30. septembra 2013 at 17:17
😀 Ak aj Jawácka triapula spĺňa, tak toto bude eko-špica… 👍
A má kráááásnu vidlu vpredu, takú by som aj bral… 😉
krivoklat
30. septembra 2013 at 17:22
áááhaaaa, dakujem za vysvetlenie, aj ked tomu od Papiho nie veľmi rozumiem… 😟
myslel som, že nástup vodníkov je všeobecne daný postup do budúcnosti, tož omyl… 😁
raptor
30. septembra 2013 at 17:24
Obavam sa ze nad jawou prizmurili oko… ono sa ich preda asi tolko ze ich celkove emisie pocas celej doby pouzitia nevydaju ani za jedno priemerne argentinske stado dobytka
cim chcem okrem ineho aj povedat ze nova triapula je holy nezmysel to kupuvat.. 😁
papi
30. septembra 2013 at 17:40
Krivoklat , básnik len toľko, že sa rozhodlo ďalšie dva roky vyrábať aj pre Európu dvojtaktné triapolky. S katalizátorom.
Keby som mal nejaké renomé, riskoval by som, ale keďže žiadne nemám a ani oň nestojím, pokojne sem napíšem, že ak bude zmes bohatá, katalizátor pôjde friško tatam, ak bude zmes chudobná, zadre sa to alebo budeš mať dieru na pieste.
To by tam musel byť iný štandard výroby, nie ten Jawácky, aby to pri plnej funkčnosti korektne spĺňalo normy aj po rokoch…
Zato tradične úsporné a stabilné Bavory na to rozhodne majú, podobne, ako aj Honda CB 1100 a ďalšie novodobé vzducháče s vymakanou elektronikou…
krivoklat
30. septembra 2013 at 17:46
Začínam chápať „básnika“ dám sa na poéziu……. 🤣
papi
30. septembra 2013 at 17:52
Katalyzátor, pardon 😀 Veľa čítam poslednú dobu po maďarsky, kua…
krivoklat
30. septembra 2013 at 17:55
Maďarská poezia je tiež dobrá, či? Petoefi a katalizátor.. 😁 / kurník, ani také potrebné písmenko tu nemám, aby som správne napísal meno básnika/
papi
30. septembra 2013 at 17:56
😀 Chuj 😀 alt 0245
krivoklat
30. septembra 2013 at 17:57
Petőfi , hahaaaaaa podarilo sa okabátiť klávesnicu