Connect with us

Spravodajstvo

Koncept BMW Nine T smeruje do sériovej výroby

Publikovaný

on

Nemecký časopis Motorrad Magazin zverejnil fotografie úplne nového modelu z dielne BMW, ktoré vznikli na benzínovom čerpadle počas testovania v Severnom Taliansku. Klasický športový naháč vychádza z konceptu Lo Rider, ktorý bavorská značka ukázala ešte v roku 2008 na výstave EICMA v Miláne a zdá sa, že ide o konečnú podobu sériovej verzie tohto modelu. Podľa nemeckej redakcie ponesie nový model označenie Nine T a bude úzko súvisieť s 90-tym výročím značky BMW Motorrad. Motocykel na fotografii síce nemá na nádrži tradičné logo BMW, no na prvý pohľad je jasné, že ide o „bavoráka“. Pod predĺženou nádržou sa ukrýva vzduchom chladená verzia tradičného boxera a vpredu sa nachádza predná teleskopická vidlica typu upside down podobne ako na superšporte S 1000 RR. Celkový dizajn sa nesie v duchu klasického športovca a v prípade, že BMW nadviaže na myšlienku pôvodného konceptu Lo Rider z roku 2008, tak sériový model bude ponúkaný s množstvom vymeniteľných častí a komponentov. Novinka tak bude predstavovať vynikajúcu platformu na ďalšie úpravy a továrenskú customizáciu.
Oficiálne predstavenie modelu Nine T sa očakáva už o niekoľko týždňov, presnejšie 16. októbra.

Koncept BMW Nine T smeruje do sériovej výroby

11 komentárov

1 komentár

  1. krivoklat

    29. septembra 2013 at 16:48

    Hm, naháč nie je pre mňa, len ma zaujíma, kto vie, má to byť novinka a vzduchom chladený motor, nie je už nutnosťou mať vodníka, ako u GS-iek

  2. raptor

    30. septembra 2013 at 17:05

    Krivoklat to na „spionaznych“ fotkach je nabeton vzduchac

    myslim ze pri GS isli do vody preto lebo potrebovali dvihnut vykon koli konkurencii a sucasne plnit emisne normy co sa pri povodnej koncepcii chladenia skratka nedalo

    Pri Nine T zrejme o vykon vobec nepojde takze tie normy uhraju krasne cez, dajma tomu vacsi, katalyzator a moze to ist do vyroby ako vzduchac

  3. papi

    30. septembra 2013 at 17:17

    😀 Ak aj Jawácka triapula spĺňa, tak toto bude eko-špica… 👍
    A má kráááásnu vidlu vpredu, takú by som aj bral… 😉

  4. krivoklat

    30. septembra 2013 at 17:22

    áááhaaaa, dakujem za vysvetlenie, aj ked tomu od Papiho nie veľmi rozumiem… 😟

    myslel som, že nástup vodníkov je všeobecne daný postup do budúcnosti, tož omyl… 😁

  5. raptor

    30. septembra 2013 at 17:24

    Obavam sa ze nad jawou prizmurili oko… ono sa ich preda asi tolko ze ich celkove emisie pocas celej doby pouzitia nevydaju ani za jedno priemerne argentinske stado dobytka

    cim chcem okrem ineho aj povedat ze nova triapula je holy nezmysel to kupuvat.. 😁

  6. papi

    30. septembra 2013 at 17:40

    Krivoklat , básnik len toľko, že sa rozhodlo ďalšie dva roky vyrábať aj pre Európu dvojtaktné triapolky. S katalizátorom.
    Keby som mal nejaké renomé, riskoval by som, ale keďže žiadne nemám a ani oň nestojím, pokojne sem napíšem, že ak bude zmes bohatá, katalizátor pôjde friško tatam, ak bude zmes chudobná, zadre sa to alebo budeš mať dieru na pieste.
    To by tam musel byť iný štandard výroby, nie ten Jawácky, aby to pri plnej funkčnosti korektne spĺňalo normy aj po rokoch…
    Zato tradične úsporné a stabilné Bavory na to rozhodne majú, podobne, ako aj Honda CB 1100 a ďalšie novodobé vzducháče s vymakanou elektronikou…

  7. krivoklat

    30. septembra 2013 at 17:46

    Začínam chápať „básnika“ dám sa na poéziu……. 🤣

  8. papi

    30. septembra 2013 at 17:52

    Katalyzátor, pardon 😀 Veľa čítam poslednú dobu po maďarsky, kua…

  9. krivoklat

    30. septembra 2013 at 17:55

    Maďarská poezia je tiež dobrá, či? Petoefi a katalizátor.. 😁 / kurník, ani také potrebné písmenko tu nemám, aby som správne napísal meno básnika/

  10. papi

    30. septembra 2013 at 17:56

    😀 Chuj 😀 alt 0245

  11. krivoklat

    30. septembra 2013 at 17:57

    Petőfi , hahaaaaaa podarilo sa okabátiť klávesnicu

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri