Test Suzuki M1500 Intruder To najlepšie z oboch svetov
Kategória cruiser má v ponuke Suzuki svoje pevné miesto, pričom stačí sa len pozrieť na pestrú ponuku modelov, ktorú táto japonská značka ponúka a je hneď jasné, že spomedzi japonskej štvorky je výber Suzuki možno najzaujímavejší. V tomto roku sa táto ponuka rozšírila o ďalší model, tento krát športový cruiser s označením M1500 Intruder, ktorý je pripravený poriadne zamiešať kartami v strednej triede.
Kategória cruiserov sa v posledných rokoch ocitla v určitej stagnácii a novinky boli v tejto triede skôr výnimkou ako pravidlom. Našťastie aj tu dochádza k postupnému oživeniu, čoho dôkazom je zvýšený počet nových modelov, ktoré sa na trhu objavili. Práve Suzuki patrí v tomto smere medzi najaktívnejšie značky a každoročne príjemne prekvapí novým modelom.
Kubické centimetre ničím nenahradíš Ak sa pozrieme na ponuku Suzuki, tak príchod nového modelu so zdvihovým objemom 1 462 ccm na prvý pohľad možno nedáva veľký zmysel, najmä keď vlajková loď VZ1800 má motor so zdvihovým objemom vyšším len o cca 300 ccm. Pravdou však je, že novinka má namierené o triedu nižšie ako veľký Intruder a ide vlastne ?len? o strednú triedu. Síce tomu ťažko veriť, ale necelých 1 500 ccm je práve vďaka Suzuki považované za strednú objemovú triedu. Na druhej strane osvedčené heslo, ?kubické centimetre ničím nenahradíš? je v tomto prípade naplnené do bodky a pojem ?stredná trieda? nadobúda úplne iné dimenzie…
Celý test si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 10/2009, ktorý nájdete v stánkoch už od budúceho pondelka, 21-vého septembra.
Suzuki M1500 Intruder MOTOR Typ: kvapalinou chladený štvortaktný dvojvalec do "V", rozvod DOHC, 8 ventilov
Vŕtanie x zdvih: 96 x 101 mm
Zdvihový objem: 1 462 ccm
Kompresný pomer: 9,5 : 1
Max. výkon: 80 k pri 4 800 ot./min.
Max. krútiaci moment: 125,5 Nm pri 2 700 ot./min.
Príprava zmesi: elektronické vstrekovanie paliva
Zapaľovanie: digitálne
Štartovanie: elektrické
Prevodovka: 5-stupňová
Sekundárny prevod: kardanový hriadeľ
PODVOZOK Rám: dvojitý kolískový, pozváraný z oceľových rúrok
Rozmery (D x Š x V): 2 410 x 870 x 1 100 mm
Rázvor: 1 690 mm
Výška sedla: 716 mm
Objem palivovej nádrže: 18 l
Pneu: vpredu: 120/70-18, vzadu: 200/50-17
Pruženie: vpredu: teleskopická vidlica typu upside down, vzadu: jeden centrálne uložený tlmič pruženia
Brzdy: vpredu: 2x kotúčová, priemer kotúča 290 mm, vzadu: kotúčová, priemer kotúča 275 mm
Hmotnosť: 328 kg (prevádzková hmotnosť)
Cena: 9 850 ? (296 741,10 Sk)
Stroj, co sa chvali sam…. ale co mi chyba je ABS, v tejto kategorii by uz malo byt samozrejmostou…. no a neviem si dost dobre predstavit pridavne svetla k tej kapotazi… 😟
Ale inak si myslim, ze je to medzi introšmi zlata stredna cesta 😎 😎 😎
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AIR
23. septembra 2009 at 14:54
Stroj, co sa chvali sam…. ale co mi chyba je ABS, v tejto kategorii by uz malo byt samozrejmostou…. no a neviem si dost dobre predstavit pridavne svetla k tej kapotazi… 😟
Ale inak si myslim, ze je to medzi introšmi zlata stredna cesta 😎 😎 😎
cazzo
23. septembra 2009 at 15:23
Ten motor by som bral do mojej,ale ten zvyšok nemusím 😕
AIR
23. septembra 2009 at 17:57
Este mi v tom teste chyba orientacna spotreba pocas testu, pripadne dojazd na nadrz 😕