Connect with us

Spravodajstvo

Yamaha 2019 – online z Milána

Publikovaný

on

Yamaha v predvečer výstavy (5.11.2018 o 18.00 h) vytvorila pre pozvaných hostí tlačovú konferenciu a začala novinkami skútrov, ktoré sú v Taliansku najviac populárne.

Yamaha 3CT – prototyp
Prvý predstavený skúter nebol hocaký, ale prototyp s názvom  3CT. Áno, výkonná trojkolka, ktorá na rozdiel od trojkolky Niken umožní zafixovať predné kolesá a tak môže skúter parkovať bez použitia stojanu (systém Tilt Lock Assist), čo napríklad Niken nemôže. Už na pohľad má skúter len veľmi blízko k tomu, aby sa z neho stal sériový produkt. Nie je to nasledovateľ Tricity 125, ale jeho výkonnejší brat s obratnosťou Tricity a odvodený je práve z neho. Poháňať ho bude úplne nový motor o objeme 300 ccm a zaujímavosťou nie sú len LED-ky všade kde sa pozriete, ale i to, že sedadlo je vytlačené z 3D tlačiarne.

Foto

Rodina skútrov X-MAX
Za tri roky predaj skútrov séria X-MAX vzrástol o 50 %, pričom X-MAX 300 je v Európe č.: 1
X-MAX IRON MAX je špeciálna edícia tohto športového skútra, s vyššou úrovňou výbavy. Iron Max je luxusnejší, elegantnejší, s novými farbami  a novým sedadlom. Všetky verzie XMAX budú mať systém trakčnej kontroly a samozrejme ABS.

Foto

Yamaha R125 / R3
Malý superšport YZF-R125 sme už videli na výstave Intermot, Yamaha ho predstavila i publiku v Taliansku. V krátkosti len spomeniem, že táto mašinka sa veľmi podobá na  YZF-R1 a to nielen vizuálne ale v množstvom prevzatých technológií, pričom v Miláne predstavený  malý superšport R3 je vďaka výkonnejšiemu motoru, vylepšenému podvozku a brzdám určený na športové účely. R3 GYTR prišiel predstaviť Hendra Pratama zo seriálu WorldSPP300.

Foto

Yamaha NIKEN GT
Keď sme exkluzívne  testovali Niken v máji t.r. v Alpách, už vtedy sa natískala otázka, že aký bude Niken turista. A je to tu. Je tu Niken GT, ktorý dostal napríklad vysoké, turistické plexi, 25 litrovú nádrž, ale i bočné GT (25 l) kufre, vyhrievané sedadlo, extra 12V zásuvku. Polepšil si i spolujazdec pretože sú tu väčšie madlá ale i celá zadná časť a nakoniec Niken dostal i hlavný stojan.

Foto

Yamaha XSR 700 XTribute,
sa odvíja dizajnom z historického modelu Yamaha XT500 z r. 1981 ale jeho samotný počiatok siaha až do roku 1971. Zdvihnutá koncovka výfuku, minimalistické LED osvetlenie, Akrapovič koncovka zvodov výfuku, hliníkový chladič, offroad riadidlá, rovné sedadlo XT. Nezabudlo sa na kompaktný podvozok, manžety na prednom pružení, čierne palubné prístroje a čierna farba pre páčky ovládania a riadidlá. Myslím, že ďalšia verzia XSR 700 si práve vďaka modelu XTribute nájde mnoho priaznivcov. V predaji bude od 4/2019.

Foto

Yamaha Ténéré 700
Tento model sa už dlhšie ukazuje na pódiách a konečne je z neho sériová motorka. Je inšpirovaný modelom T7, 700 ccm motor má silný krútiaci moment a okamžitú odozvu na pohyb škrtiacej klapky. Skvele mu sekunduje ľahký dvojitý kolískový rám a štíhle kompaktné a ergonomické sedadlo s výškou 880 mm a úzkou 16 l nádržou jazdcovi dovolí aktívny pohyb podľa potrieb jazdy. Všetko umocňuje agresívna maska so 4 svetlami. Ak sa na motorku tešíte, počkajte si na druhú polovicu roka 2019, pretože až odvtedy bude v predaji.

Foto

Yamaha YZF-R1 so špecifikáciou GYTR
Tak  táto exkluzívna, špičkovými komponentmi prepletená chuťovka bude iba v limitovanej edícii 20 kusov pre každý rok a bola vytvorená pri príležitosti  20. výročia vstupu tímov Yamaha do leh´gendárnej 8-hodinovky v Suzuke. Preto tie červeno-biele farby.

 Foto

Advertisement

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri