40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
17. decembra 2018 o 22:18 #101993
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Najkrajšia Guzzina je táto triapolka. Fotil som ju na jednom Guzzi-zraze n Maďarsku.
Pochádza z obdobia, keď Argentinčan De Tomaso mal pod palcom fabriky Guzzi aj Benelli, takže sa vyrábali aj takéto „Guzziny“. Motory v nich však boli od Benelli, čo im rozhodne na kráse pridalo.
Nemôžem si pomôcť, ešte malý blok tej charakteristickej Guzzi-V2 nejak ujde, ale ten veľký blok mi pripadá, ako hovado-ingot z nejakej zlievárne.
(Škoda, že Benelli už držia v pazúroch Číňania… 😠 )
17. decembra 2018 o 22:18 #101994przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)17. decembra 2018 o 23:06 #101995Mlhos
Účastník (Participant)Hehe Papi tak ako nepijem (iba velmi vynimocne) lebo svoje som si odpil za mladi tak ako nefajcim lebo svoje som si odfajcil za mladi tak sa aj nerad s niekym bijem to so si uz tiez odbil za mladi skoro kazdy den dnes pokial ma niekto vyslovene nenapadne tak ho mam v pazi no a ked napadne tak zisti ze ja mam z ulice daleko viac skusenosti ako on a potom place v podchode
viem ze to myslis zo srandy lebo dat na zadok 3 rocnemu decku nie je problem ale dat na zadok ci skor po hlave 30 rocnemu chlapovi ktory je na vrchole svojich moznosti a ty uz pomaly zacinajuci dochodca je predsa len nieco ine hlavne v tom ze dnes uz nemam ruky tak vytrenovane ako kedysi a dva tyzdne som chytal pohar aby som sa napil oboma dlanami a motorku by som v rukach neudrzal ledva som na aute zaradil rychlost 😁18. decembra 2018 o 7:16 #101996Retro
Účastník (Participant)Za De Tomasa sa robili aj dvojtakty dvojvalce 125 a 250 Guzzi aj Benelli. Boli to rovnaké motorky len mali odlišné nápisy na nádrži. Tak ako štvorvalce, akurát pod menom Guzzi bola aj 400-vka. Benelli Quattro 500 som mal a zožrala mi toľko nervov že až nepravda…:-)
To že to majú číňania je možno aj dobre, lebo taliani by to aj tak dosrali. Tornado bola jedna z najkrajších motoriek ale motory zneli ako sečkáreň. Tie čínske Benelli sú v malých kubatúrach srandovné, ale Leoncino aj to enduro sú pekné. A údajne aj kvalita je lepšia ako bola talianska.18. decembra 2018 o 17:02 #101997Hog
Účastník (Participant)Retro, s tou kvalitou, že u čínských výrobků šla nahoru máš absolutní pravdu !
To, co sem chodilo před rokem 2000a nyní, je nebetyčný rozdíl ! 🙂 👍Potřeboval jsem vzhledem k tomu, že už mě pořádně neslouží nohy nějaké přibližovadlo
(jenom ne proboha Babetu), tak jsem ci koupil Kentoyu Twin cup 50 ccm (obdoba Jawa Betkaa po 7.000 km nic, jen jsem vyměnil benzínové hadičky. Jejich hadičky ty „sračky“ na které
musíme jezdit nepřežily ! Chodí to přes 70km/h a hdyž to držíš mezi 50-60km/h,tak za těch 7000km mám spotřebu 1,86lt/100km ! Co chceš víc?! 😘
18. decembra 2018 o 17:15 #101998przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Retro, nepletieš si Číňanov s Japoncami? 😁
A vôbec, aké nervy, šak na také krásne motocykle sa nemôže človek hnevať…Aj keď musím uznať, že niet nad osobnú skúsenosť. Tiež som poznal speváčku, na ktorú bolo lepšie sa len pozerať, ako ju aj počúvať. 😁
Retrove nervy:
A krásavica šesťvalec:
18. decembra 2018 o 17:25 #101999Hog
Účastník (Participant)Papi, ty „benelky“ jsou božský ! Na vzhled jsou Italová absolutní jedničky !
18. decembra 2018 o 17:44 #102000przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Keď už Hog, tak jedna z novoobjaveného dedičstva:
Na Veľkej cene ČSSR (Brno) pre cca 100 – 150 tisíc návštevníkov obyčajne slúžili ako „camping“ strniská po žatve v okolí okruhu. Nejaké Toi-Toiky nehrozili, ale tri dni sme to vždy vydržali, pitná voda z cisternových Trambusov a basta… Ono to vypadalo, ako obrovské smetisko, ešte že tú vôňu z fotky necítiť … 😈
Spolužiak z gympla Šaňi (Kývačka 350) a ja so závisťou očumujeme plody zahnievajúceho kapitalizmu, konkrétne dve Guzziny, jeden z prvých GoldWingov a vzadu je Benelli, už si nepamätám, či Sei alebo len štvorvalec. V každom prípade to vedeli udržovať, že došli až do Brna ( nie jak toten Retro … 😁 ).Ale nie, jasné, že niektoré mašinky žrali aj moje nervy, ale čas skrášľuje spomienky a som rád, že som ich mal, prežili to, dúfam, aj nervy.
Aspoň teda zatiaľ nechodím len do kruhu … 😈Takže Brno, niekedy okolo 1975-76:
18. decembra 2018 o 17:47 #102001Retro
Účastník (Participant)Italové sú samozrejme jedničky, ale je to utrpenie. Čo sa týka dizajnu, nie je čo riešiť, jazdné vlastnosti a použité komponenty, všetko špica. Len je to všetko riešené…tak závodne. Aspoň športové motorky ako napr.MV alebo Bimota vlastne aj Ducati. Vybrať sviečky alebo urobiť hociaký bežný zásah, tak to je niekedy lepšie vybrať motor. U špeciálov O.K. je pár skrutiek ale v sérii je to horror. Kapoty skladane z množstva kusov, každá šrubka iná, no dosť komédia.
Vybrať baterku z MV F3 je dosť na psychiku:-) Alebo tu je jedna z najkrajších a najzaujímavejších – Benelli Tornado Tre 900 /ešte talianska:-)/. Skúste vymeniť žiarovku v zadnom svetle…:-)
Ináč bomba stroj.18. decembra 2018 o 17:56 #102002Retro
Účastník (Participant)Hodím ešte pár fotiek z Italian Day z Ace Cafe. Kamarát tam pred pár rokmi pol mrknúť.
18. decembra 2018 o 17:57 #102003Retro
Účastník (Participant)18. decembra 2018 o 17:58 #102004Retro
Účastník (Participant)18. decembra 2018 o 17:59 #102005Retro
Účastník (Participant)18. decembra 2018 o 18:25 #102006ahojko
Účastník (Participant)Len tak,
vie mi niekto ukazat prenho najskaredsiu seriovu motorku? 300cc a viac
😎
18. decembra 2018 o 18:39 #102007Retro
Účastník (Participant)Bude to trošku pod 300, dobre?:-)
Jednoznačne najhnusnejšia opacha ktorá kedy bola vyrobená je MZ 250 Trophy. Je sranda, že to ale boli dobré motorky. Papi dodá fotku. Určite kopa jeho kamarátov spoza paprikovej opony sedlalo tieto stroje:-) -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
