40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
18. decembra 2018 o 18:43 #102008
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😁 Ahojko, no, poradie škaredých nemám, ale na sklade ich nejakých pár mám.
V šuflíku „HUMUS“ 😈
Ale aby sme nechodili ďaleko: design tejto Jawy na moje veľké prekvapenie spáchal obľúbený ilustrátor a autor mnoho krásnych technických výkresov (vrátane rentgenových nádhier) – spolupracovník časopisu Automobil – Václav Král.Tak som bol prekvapený touto hnusobou, až som neveril, že Král v tom má prsty, po nejakých Bagira-buggi a iných vydarených kreácií sa mi to nechcelo veriť…
(Môj naj český dizajnér je pán Tatoušek, spáchal Bizóna, ktorý sa nikomu nepáčil, ale mne ano, preto som ich mal až dva, 250 aj 350 😈 )
Teda priti Gustovi ňišt, ale Benelli to nie je…
Ba, čo je veľa, to je veľa: 😈
18. decembra 2018 o 18:46 #102009przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)Retro, aj Bizón skoro tak dopadol. Viď prototypy z fabriky.
Nebyť Tatouška… 👍 😁
No a prvé MZ 250 boli fakt oné, no… Ku koncu už to bolo lepšie. 😉18. decembra 2018 o 19:05 #102010Retro
Účastník (Participant)Papi Jawy UŘ boli pekný hnoj ale Trophy MZ to nemalo. Ináč Bizon je moja srdcovka a podľa mňa najzaujímavejšia Jawa. Bol to stále nejaký úzky profil a k jednému som sa dostal až asi pred 15 rokmi. Aj som to dal dokopy a jazdil s tým, ale potom som nemal peňeži a predal som ho. Vedel som , že za pár rokov by mi „zberatelia“ zobali z ruky, ale čo už… Nemýlil som sa.
18. decembra 2018 o 19:46 #102011ahojko
Účastník (Participant)Papi,
chcel som napisat ze ta JW 650 vyzera trosku ako Frankenstein, ale
ked som vygooglil Retro-vu MZ Trophy 250, tak ta Jawa je oproti tomu
podla mna nadherna!!… hehe…
Aale ale aby tvoje ego netrpelo az prilis, viem vemi dobre si sa pevne drzal
tej 300 cc podmienky… Ale kedze to sutaz nebola, dakujem vam obom
za cenne prispevky… 🤐 👍
18. decembra 2018 o 22:09 #102012Bielyorol
Účastník (Participant)Ty vole! Skoro som sa poblval. Už nedávajte sem také príšery, lebo budem mať nočnú moru a nebudem v noci spať. 🙂
Poprosil by som admina, aby vytvoril zvlášť sekciu na tieto opachy s 18 miestnym kódom, ktoré nikdy neprezradí. 😈
18. decembra 2018 o 22:39 #102013przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Orlíku, klídek. Už to môže byť len lepšie… 😁
Ahojko, prudký nesúhlas.Tendencie v dizajne v časoch MZ 250Ttrophy smerovali k tomuto riešeniu, čo si pridal foto. Ale to bol pravek.
Ak si však všimneš tú Jawu 650 Classic, tam nič neladí s ničím, hnusný výfuk, hnusné sedlo, hnusný zadný blatník, hnusný obal chladiča, podsedlový kastlík je sám osebe s ničím neladiaca socha hnusoby.
K tomu sa Jawe podarilo vybrať najškaredší motor v dejinách, ja ho volám len dummkopf. Veikánska hlúpa hlava, dve tenučké výfukové kolená jednovalca, škaredé dekle. Oproti tomu je motor MZ jedna báseň.
Netvrdím, že to MZ je pekné, to nie. Ale je cca o 40 rokov staršie, ako Jawa, ktorá sa zrodila už v časoch, že po svete behalo vééééľa krásnych motoriek a aj MZ 250 sa medzi časom zmenilo, veď už nejaké kúsky sa dovážali aj k nám. Aj som pojazdil trochu tie posledné typy, kamoš ju mal. Mimochodom môjho Bizóna 250 z praveku by dala dole, jak nič, kua… Ľahučké, rýchle, ovládateľné.
😁 P.S. Dummkopf:
z nemčiny (slang) = dutá hlava, hlupák, debil
Na Expo 2000 (Hannover) nás s kolegom vytrvale balili dve Nemky, chceli nám silou-mocou nanútiť nejaké propagačné materiály ani neviem, čoho. Boli škaredé a moc dotieravé, tak som ich mojou zázračnou nemčinou poslal do riti. 😁
Jedna ešte doliehala, druhá ju však odtiahla, že nahaj tak. „es ist nur ein Dummkopf Öster“ 😈Teda je to len jeden hlupák z Východu – a tým myslela nie Vyhodňarov, ale celý východný blok.
Keď uvidím ten motor, hneď mi napade DUMMKOPF, hehehe…
18. decembra 2018 o 23:02 #102014ahojko
Účastník (Participant)Papi,
ja som vedel ako ta „posteklit“… jasne ze ste zverejnili
iba dve moto a to dokonca aj o 4 desatrocia rozdielneho
„narodenia“… ale sme tu na to! Tu Jawu som pozrel na
videu so zaujmom, az dovtedy kym som videl ten vyfuck
siamskych dvojiciek s malymi dierkami…. LOL!!!
19. decembra 2018 o 9:01 #102015Goldy
Účastník (Participant)He, he tie MZ-ty si pamätám naživo z Magyarorzságu, keď sme prešli hranice, nechápal som ako 10-12- ročný šrac a nechápem ani teraz. 😶 Díky za pripomenutie, 👍 až som pookrial, že som nezabudol. 😁
19. decembra 2018 o 9:56 #102016Retro
Účastník (Participant)Papi Bizona som raz mal so sebou aj na „akcii“. Ten už ale nie je môj ale kamarátov. Takže príležitostne sa viem zviesť aj na Bizone.
19. decembra 2018 o 9:57 #102017Retro
Účastník (Participant)19. decembra 2018 o 9:59 #102018Retro
Účastník (Participant)19. decembra 2018 o 10:14 #102019przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😎 👍 Pekný Bizón. Ale nemá pôvodné výfukové kolená.
A kryt reťaze mal farbu motorky… 😇😁 Ale sranda, že to hovorím práve ja, majiteľ toho „leninského“ 😁
19. decembra 2018 o 10:22 #102020Retro
Účastník (Participant)Správne!!! Valce aj kolená sú zo 634. Bizon ich mal na pripevnené jednou skrutkou a boli „hranaté“, 634 veLkou maticou.
Papi taký vyschnutý si bol, že si musel nosiť traky:-) A prečo si nemal „americké“? V Maďarsku ich bolo dostať:-)19. decembra 2018 o 10:29 #102021Bielyorol
Účastník (Participant)Papi, to schválne ste sa odfotili pri deduškovi? 😈
19. decembra 2018 o 10:54 #102022przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 😁 Orol, písal som o tom pred sto rokmi kdesi na motoride.
To je ale story „širšieho záberu“Motorku som neustále prerábal a preto často robil skúšobné jazdy. A raz ti tak pozerám, že čo tu? No dvaja kamoši (huji 😈 ) ti tam betónujú súdruha Lenina. 😈Tretí ich fotil, aby mali niečo na nástenku SZM, tak som sa dostal do obrazu aj ja.
Samozrejme túto fotku so mnou ( = so zapredaným pravičiarom a protisocialistickým živlom, atď…) na nástenku nedali, ale aspoň mi jednu dali.Sranda je, že chalani za toho Lenina nakoniec riadne vyfasovali, lebo to robili živelne, na ničí pokyn, sami odseba. Keď sa to roznieslo, prdceda miestnej organizácie KSČ bol predvolaný na koberec na okres, dostal riadna na frak a následne predvolali na MNV a sakramentsky zdrbali iniciatívnych blbcov, kerí, ako vieme, sú horší, jak triedny nepriateľ… 😁
Chlapci sa dozvedeli, že k stavaniu kadejakých pomníkov, sôch, aj k umiestneniu nápisov, transparentov (blablabla) vedie dlhá cesta odsúhlasenia projektov a cenzúry kadejakými výbormi a inými kôňpetentnými súdruhmi…
Ale zas keď sa to už takto udialo, nikto zo súdruhov nemal odvahu potom súdruha Lenina odstrániť. Takže „čierna stavba“ tam ostala až do zhrdzavenia, teda našťastie nie na večné časy … 😈
Pôvodná fotka sa mi síce zničila, ale kamoš mi po veľa rokoch venoval druhú, bo on ich mal viac.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
