Connect with us

Ako nás v autoservise odžubali..

Domov Diskusné Fóra Kaviareň Ako nás v autoservise odžubali..

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 56 )
  • Autor
    Príspevky
  • #73810
    raptor
    Účastník (Participant)

    Majitel autobazaru vam predal crep, servisak vas zapalil a ty neuznavas pouzitie hrubej sily?

    pri vsetkej ucte moja mila prave koli takym ludom ako ste vy si taki ako oni dovoluju to co si dovoluju

    #73811
    Traver
    Účastník (Participant)

    Milí ľudkovia!Na slovensku je to tak.V jednom nemenovanom autoservise v Košiciach dostali do opravy nový seat/asi polročný/,že mu niečo bucha v motore.Po výmene alternátora a čojaviem čoho ešte za 25 tisíc,jeden z mechanikov dotiahol konzolu na motore,ktorá bola uvoľnená.Normalnym kľučom č.17.A bolo po probléme,šťastný zákazník si prevzal auto a zaplatil,lebo on sa tento príbeh nikdy nedozvedel…..

    Všetci čo mali kus rozumu tak podnikajú alebo su za hranicami.Toto je MAROKO,ostali tu MA ako maďari,RO ako rómovia a KO ako slováci…..Ja zhaňam brigádnika na 5 dní v mesiaci,zaručený zárobok 5 tisíc,ale všetci čo som mal su natvrdlí….

    PS: V krčme vám nedoleje slovák,lebo nemec by si to nedovolil…

    Sothar mam pre teba kšeft asi,pošlem ti poštu…

    #73812
    cbr900
    Účastník (Participant)

    sothar nože zaujímal by ma kontakt……urob im reklamu: Názov a adresu autoservisu???!!!! 😟

    #73813
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    V dnešnej dobe je naozaj malo poctivých ľudí ktorým by sa dalo dôverovať bez papiera (objednávka, zmluva)

    Dokonca ja osobne poznám len dvoch a sú to obchodný partneri. až 5 minúť tu sedím pred rozpísaním príspevkom a rozmýšľam ako by sa ti dalo pomôcť po obchodno právnej stránke… ale snáď niečo… od pána "experta mechanika" alebo skor ko*** neuvidíš ani halier legálnou cestou (jedine naozaj použiť to násilie, čo neodporúčam. Pretože ak dojde k tomu že postrašenie nezaberá môže sa to ľahko zvrtnúť a problémy môžu nabrať horibilnejšie dôsledky…)

    Pri postupe kupovania a reklamovania automobilu boli urobene 2 chyby, prvá je zo servisu ktorej sa dopustil tvoj priateľ, ale budíš sme len lúdia… lenže ešte pred tým ako sa jej dopustil tvoj priateľ ste sa jej dopustili vy. VYSVETLIM:

    "Po pár mesiacoch ale prestávala poslúchať a vyzeralo to na väčšiu opravu. Najazdili sme na ňom ani nie 2 000 km, mali sme ho necelý pol rok, skúsili sme teda, ako sa k tomu postaví autobazár ? v rámci uplatnenia ročnej záruky na skryté vady. Majiteľ nevyzeral nadšene, ale aspoň s nami komunikoval. Na jeho radu sme auto dali pozrieť do autoservisu. Keď sme mu oznámili, že to vyzerá na GO, poradil nám, že to máme riešiť cez občiansko-právne súdne konanie, že on to nezaplatí."

    VYSVETLENIE: pán majiteľ bazáru s vami inteligentne vypiekol. Ak je presne to čo si písala že auto ste mali necelý polrok (takže počítajme mali ste ho 4 – 5 mesiacov) potom pán majiteľ bazára povedali za to nezaplatí… ale predpokladám zo slov bazarnika "že to nezaplatí že to máš dať na sud", že bolo to blízko hranici polroka a on si bol vedomi, že kým sa to pohne využije čas ktorý mu ostal na naťahovanie sa s tebou aby prešla polročná doba od kúpy automobilu a tým pádom on už nemá žiadnu, ale žiadnu povinnosť ti niečo preplácať alebo niečo opravovať.

    Chyba ktorú som spomínal je nasledovná, keď ste prišli na tu vadu a keď majiteľ bazára sa s vami nevedel, alebo nechcel dohodnúť, vtedy ste to mali postúpiť na sud, alebo obrátiť sa na inštitúciu spotrebiteľské pravá, čí tak nejako sa to vola. a mali ste konať. Pretože vy ste dali auto sami do servisu (asi na radu pána majiteľa bazáru) a ten to využil a polročná doba prešla. čiže opakujem , on teraz nemá žiadnu povinnosť vám čokoľvek preplácať alebo vrátiť peniaze.

    #73814
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    Do budúcnosti si treba pamätať čí sa kupuje ojazdene auto alebo motorka (a iné veci) mame nárok do 7 dni to vrátiť bez udania dôvodu. a to znamená čo? ak kupujem auto, 7 dni mu dám tak zabrať ako testeri keď auto vyšlo prvýkrát z výrobnej linky!!! ?Pretože nie všetko čo sa blišti je zlato?… ďalej mame nárok na polročnú dobu na skryte vady, ALE, tie skryte vady sa ťažko ale veľmi ťažko dokazujú a niekedy to nieje ani možné.

    Sothar, je mi ľúto chcel som ti pomôcť ale pre istotu ako som písal som si to precital znova, a tam bol ten pes zakopaný. A tak som ta chcel upozorniť na chyby ktoré ste pri kúpe spravili aby sa v budúcnosti neopakovali a nezazívali ste rovnaké problémy.

    Teraz moja obľúbená veta na zaver , NEZNALOST ZAKONA, NEOSPRAVELDNUJE

    #73815
    sothar
    Účastník (Participant)

    raptor neuznávam použitie sily, lebo si myslím, že to nikam nevedie. Bolo by neskutočne nádherné sledovať, ako mu chlapi do posledného šróbu rozmontujú dielňu a zlomia truľa na polovicu 😈 ale už by asi nebolo také nádherné čakať, kedy nám kto príde hodiť tehlu do okna, alebo niečo horšie 😕

    cbr900 s radosťou ho sem dám:

    ZETTAL spol. s r.o.

    Budča 422

    962 33 Budča

    IČO: 36043958

    pán profesionálny mechanik sa volá Marián Rajnoha

    aver ak si niekedy čítal občiansky zákonník, dočítal by si sa, že záruka na použitú vec je 12 mesiacov, teda auto je v záruke ešte do októbra a teda musí existovať spôsob, ako ho reklamovať.

    Nedala som to sem, aby mi teraz všetci hovorili kde sme spravili chybu. Poučiť sme sa už poučili aj sami, bohužial na vlastnej chybe..A teraz, ak sa ešte niečo dá, chceli by sme aspoň niečo z toho zachrániť 😕

    #73816
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    sota pokiaľ je to tak ako píšeš že skutočne zaruka je rok, dost dlho som žil v mienke ze je len polroka… ,ale mne to stale nesedí. no nič počkám na vyjadrenie ostatných uživateľov, neechce sa mi to hladať v zakonniku

    #73817
    Tusitel
    Účastník (Participant)

    Ja pridam tiez jeden na ktory mam zle srdce. Ak by niekto chcel vediet o co islo,poslem pribeh 🙂

    Servis je v Pezinku a jedna sa o AGAT DIESEL s prevadzkou na Šenkvicej 1 . 😎

    #73818
    raptor
    Účastník (Participant)

    Sothar 😁 vis co ked sa bojis ze ti hodim tehlu do okna alebo nieco horsie potom mu nechaj vsetky svoje peniaze, nevyplakavaj tu co sa ti stalo a chod zarabat 50 korun za hodinu na dalsieho ojebavaca ktory ked ta zapali tak mu zas nic neurobis

    prajem ti vsetko dobre

    #73819
    tomXX
    Účastník (Participant)

    Ja by som tu tehlu na Tvojom mieste riskol 🤐

    #73820
    charym
    Účastník (Participant)

    Boha uz len to meno ze marian rajnoha sak to je cisto zbojnicke meno .jaj sothar zelam nech to dobre dopadne ……

    #73821
    crazyman
    Účastník (Participant)

    Vážená rozhnevaná pospolitosť. Patrím medzi tých čo Vás rozhnevali,som aj mechanik. Rád Vám ozrejmím postup pri reklamácii ojazdeného vozidla.Pri zistení závady väčšieho rozsahu než je bežná porucha je správne sa obrátiť sa na predávajúceho.Ak reaguje odmietavo je potrebné mu to oznámiť písomne a oboznámiť ho o tom že dávate urobiť analýzu závady u autorizovaného predajcu – opravcu s prípadným rozpisom opráv a predbežnú cenu za opravu.V prípade že neakceptuje náklady na opravu nahradiť,alebo aspoň sa podieľať je možné dať si spraviť znalecký posudok čo vozidlo zodpovedá najazdeným kilometrom a nebol prestavený počítač kilometrov, čo je trestný čin – podvod ! Takéto bu bu bu s prípadným uskutočnením už pomohlo hodne ľuďom. ĽUDKOVIA BRÁNTE SA.

    A ešte poradím v tu konkrétnom prípade.Auto treba nechať obhliadnuť odborníkom a to lebo po takom zásahu do motora budú na ňom viditeľné znaky po oprave aj dez demontáže.Pokiaľ sa potvrdí že motor nebol rozobratý oznámiť túto skutočnosť spomínanému mechanikovi a aj s tým že vozidlo ide k znalcovi na posudok a to všetko spísať ako pokus o zmier. Aj sa cíti vinný tak bude kladne reagovať. Na predajcu sa dá použiť predošlý odstavec o km. a podvode.

    #73822
    cbr900
    Účastník (Participant)

    crazyman ukameňovať 😀 …. takisto ako v každej skupine existuje výnimka…neber tie predošlé riadky osobne… vždy sú výnimky, ktoré potvrdzujú pravidlo…ty naopak od neho máš charakter a poskytol si informácie ako sa proti tomu brániť…. klobúk dole pred tebou 😎

    #73823
    Kwasak
    Účastník (Participant)

    Občiansky zákonník stanovuje záručné doby, ktoré predávajúci za žiadnych okolností nemôže skrátiť:

    24 mesiacov u predaného tovaru

    24 mesiacov pri zhotovení veci na zákazku

    3 mesiace pri oprave a úprave veci

    18 mesiacov pri stavebných opravách a úpravách

    3 roky pri zhotovení stavby

    12 mesiacov pri predaji použitých vecí

    Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.

    Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

    Ak ide o vady, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu do 6 mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia určenej záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.

    Vada, ktorá sa prejaví do 6 mesiacov odo dňa prevzatia, sa považuje za vadu, ktorá bola už v deň prevzatia, ak to neodporuje povahe veci alebo ak sa nepreukáže opak.

    Vadu, ktorá sa prejaví v určenej záručnej dobe po 6 mesiacoch odo dňa prevzatia, môže spotrebiteľ reklamovať, ale rozhodnutie predávajúceho, či reklamáciu uzná alebo zamietne, bude závisieť od dôkazov, ktorými spotrebiteľ preukáže, že vada nevznikla jeho zavinením ani bežným opotrebovaním výrobku.

    Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (§ 623 OZ).

    Práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady predanej veci závisia od druhu a povahy vady veci.

    #73824
    Kwasak
    Účastník (Participant)

    Sothar, kukni sem, mozno ti to pomoze:

    [linka]

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 56 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri