Connect with us

Ako nás v autoservise odžubali..

Domov Diskusné Fóra Kaviareň Ako nás v autoservise odžubali..

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 46 až 56 (z celkového počtu 56 )
  • Autor
    Príspevky
  • #73840
    rajnoha
    Účastník (Participant)

    Vidím že je tu veselo tak sa pridám.Som ten k**** čo tých nešťastníkov "oj**** .Takže vám to napíšem z mojej strany: pán prišiel s inak super autom v perfektnom stave idúcim na tri valce (vynechával 1.valec).Prvá vec ktorá sa kontrolovala boli sviečky, káble, vstrekovač na 1.valci.Káble prerážali tak som ich vymenil (2100Sk), nepomohlo, (staré boli vrátené zákazn.)Zdemontovala sa hlava,ktorá išla na kontrolu.Boli vybité vodítka ventilov tak sa spravila GO (6654Sk+DPH(ak nechcete platiť DPH sťažujte sa pred parlamentom) aj s tesnenín pod hlavu).Pán ktorý hlavu opravoval mi oznámil že treba skontrolovať aj piesty lebo hlava nemusí byť príčinou problému.Po následnom rozobratí sa zistil problém v piestnych krúžkoch prilepených na piestoch.Po mojom rozhovore s majiteľom autobazáru a jeho odporučení na súd som mu doporučil opravu,lebo z auta by nič nemal iba by sa roky naň pozeral a platil súdy a aj tak nič nevyhral.Tu som sa dohodol zo zákazníkom na oprave v sume okolo 15000Sk plus výmena oleja na jeho prianie.Krúžky 2647Sk a robota 6869Sk čiže spolu 18270Sk.Lenže keď sa motor poskladal začala pri zohriatom motore pískať vodná pumpa.Hrozilo že sa môže zadrieť a keďže je súčasťou rozvodu menil sa komplet rozvod, vodná pumpa, chladiaca kvapalina (6366Sk bez platenia roboty navyše).Po zábehu motora na voľnobeh asi 4h a bohužial za prítomnosti zákazníka pri skúšobnej jazde sa rozsvietila kontrolka motora, ktory prestal držať voľnobežné otážky a skapínal.Po pretestovaní diagnostikou som zistil pootvorený AGR-ventil (bežný problém týchto motorov).Poslal som pána domov s tým že sa prečistí a ráno môže prísť.Ráno chvíľu išiel a ostal zase nefunkčný.Po krátkej hádke s pani som ich poslal domov s tým že nech si to dajú spraviť kde chcú.(nebudem niekomu robiť auto a počúvať jeho urážky).Celková suma opravy bola 27601Sk. Suma za robotu 7367Sk. O čo som ish podľa vás okradol? Keď už som vedel že sa do sumy nezmestím mal som im dať rozobraté auto zobrať 15000Sk a nech si to dokončia?

    Mám jeden návrh.Dajte si auto rozobrať tým šikovným lacným opravárom a keď mi ukážete diel ktorý nebol vymenený a je na faktúre tak zaplatím opravu aj s novým dielom.Dnešné motory sa neskladajú z bloku, hlavy a karburátora.Keď niekomu robím polo-GO tak to neznamená že ručím aj za diely vstrekovania! Za to že majú vrak ja nemôžem! Kde mali oči pri kúpe?

    PRE TýCH KTORý TU ROBIA RAMENÁ A PRITOM SA SKRýVAJÚ ZA NIč NEHOVORIACE PREZýVKY, MOJ TEL. JE 0905242496 ZAVOLAJTE AK MáTE SO MNOU PROBLÉM!!!!

    #73841
    rajnoha
    Účastník (Participant)

    Este jedna vec, bločky. Keď si kupujete v Tescu čokoládu pýtate si bločky aj od ich nákupu? Ste zvedavý za čo ich Tesco kupuje? Každý diel čo som im predal majú na faktúre s MOC doporučenou predajcom! Môj nákup je samozrejme nižší! Tomu sa hovorí "kúpa tovaru za účelom ďalšieho predaja", na to sú veľkoobchody a maloobchody! V r. 89 padol komunizmus ak ste si nevšimli! Suma za prácu je vyrátaná podľa oficiálnych normohodín pre Opel, ani o minútu navyše! Ak nedodávam diely nerobím, ja mám niesť zodpovednosť, držať záruku a pritom nemám dodávať diely? 90% záruky sú diely! Ak s tým nesúhlasíte robte si autá sami ja mám čo robiť aj bez takýchto "chytrých" zákazníkov!

    #73842
    raptor
    Účastník (Participant)

    Sa nam to tu zamotava 😶

    sothar co ty na nazor druhej strany?

    #73843
    Vadim
    Účastník (Participant)

    Poznať názor obidvoch strán je vždy veľmi zaujímavé. 😀

    #73844
    raptor
    Účastník (Participant)

    … a skutocna pravda byva vacsinou uprostred 🙂

    #73845
    sothar
    Účastník (Participant)

    Skontrolovať sviečky a káble – súhlasím.

    Vymeniť a zaúčtovať dobré káble – nesúhlasím.

    To prerážanie beriem len ako vašu obhajobu za vašu neschopnosť, lebo tie káble boli dobré, a keď sme chceli tie naše naspať, s tým, že vy si svoje nové necháte – nesúhlasili ste. Vraj toto je vaša politika. Skúšat. Meniť. A zaúčtovať. Odstránila sa chyba? Alebo nie? To nie je vaša starosť, vy predsa chcete len zarobiť.

    To, že píska vodná pumpa, ja neviem, bohužiaľ, posúdiť, lebo som ju nikdy pískať nepočula. Čo si taký zákazník pomyslí, ktorý nikdy svoju pumpu pískať nepočul, a zrazu ju len vidí naúčtovanú? Okrem toho, keby ste sa nám nevyhrážali, že nám nedáte záruku na vykonanú prácu, určite si u vás nič vymeniť nedáme. V podstate ste nás donútili.

    Pred týždňom sa začali pod autom objavovať malé mláčky oleja (týmto skutočne nechcem hádzať vinu na žiadny profesionálny servis), auto bolo u jedného starkého, ktorý nám oznámil, že by sme si to teoreticky mohli nechať u vás reklamovať. Ale nebojte sa, určite už ku vám nikdy neprídeme. Spomínam starkého preto, lebo "len tak mimochodom" vyčistil EGR ventil – hovorím o presne tom istom ventile, ktorého vyčistenie ste si zaúčtoval, a čuduj sa svete, ventil od vtedy ide bez problému. Len pripomeniem, že ste nám ho chceli meniť za 8 000 SK. A toto je celý váš systém. Keď neviete, čo autu je, tak polku auta vymeníte a zákazník plať, lebo takáto je naša politika.

    Tiež ten váš prístup – keď už bola hlava rozobratá, a poznali ste rozsah opravy, prečo ste nám klamali, že to opravíte za 15 000, keď už vtedy ste museli vedieť, koľko to naozaj bude stáť. Jedine, že by kvôli tomu, aby sme si to nedajbože nedali opraviť niekomu lacnejšiemu, iný dôvod ma nenapadá.

    Keby som sa chcela skrývať, tak sa skryjem. Ale ja sa nemám prečo. Cítim sa z vašej strany oklamaná a podvedená, a nedali ste mi dôvod, aby som vám robila dobrú reklamu. Ale myslím, že ani nie je treba, však vy si ju robíte sám – kto raz u vás bol, dobrovoľne sa nevráti.

    A nebudem vám ani volať, ani na vás tu viac reagovať, lebo mi za to nestojíte. Dohovorila som.

    #73846
    raptor
    Účastník (Participant)

    Sothar ked mu nebudes volat ani na neho reagovat tak si vlastne iba spravila sluzbu ostatnym aby vedeli kam nemaju chodit… zial sebe takto nepomozes

    #73847
    sothar
    Účastník (Participant)

    raptor – tým, že sa tu s ním budem hádať, si bohužiaľ tiež nepomôžem..

    Alebo si snáď myslíš, že by v sebe našiel posledné zbytky svedomia a vrátil, o čo nás oklamal? 😀 😀

    #73848
    raptor
    Účastník (Participant)

    Sothar nie ale prestavam tomu rozumiet… prvy prispevok bol o tom ze si ziadala o pomoc ci by ti niekto nevedel nieco poradit a teraz sa mi zda ze si skratka nad tym mavla rukou… ak si mavla rukou tak potom tato diskusia stratila opodstatnenie.. ak si rukou nemavla tak to neries cez net

    #73849
    guyke
    Účastník (Participant)

    Ahoj-te. No iste skusenosti s tym mam, jeden sudny spor som v tejto veci po 4r. vyhral a nateraz riešim zase niečo podobne pre kolegu. Teda skor ani nie tak ja ako nas pravnik. Zakladna otazka znie ako bola formulovana Kupno-predajna zmluva. teda ci su kupoval auto v stave "ako stoji a lezi" (tak nejak divne je pouzita formulacia predmetu kupy) v tom pripade nevysudis nic. Za predpokladu, ze je vsak v zmluive uvedena specifikacia auta a blizsie nespecifikovana zaruka, teda napr. predavajuci poskytne na predmet kupy 6-x mesiacov zaruku a nie je tam vyslovne napisane na co sa zaruka nevztahuje tak mas dost velku sancu ze s pomocou trochu sikovneho pravnika takyto spor budes vediet vyhrat a uplatnit si sice az o par rokov nahradu skody. No ale kedze ten servis, o ktorom pises je komplikovany tak neviem ci budes mat potrebne doklady potvrdzujuce rozsah opravy. Teda na to aby si to uhral na sude potrebujes 2 veci, vhodne formulovanu kupno-predajnu zmluvu (ako som pisal vyssie) a spravny doklad o oprave, zakazkovy list, fakturu s rozpisom rozsahu opravy a potvrdenie o uhrade. Samozrejme, ze auto muselo byt odovzdane do opravy v termine zaruky.

    Viem lahko sa to pise, ale autickari ci uz v predaji ci v servise az na par vynimiek su … ja uz od isteho casu trvam vzdy v servisoch a to akychkolvek na dokladnom prevzati veci, zakazkovom liste atd atd

    #73850
    sothar
    Účastník (Participant)

    raptor ..nad príspevkami, ktoré sem chodia obhajovať svoj amatérizmus môžem jedine mávnuť rukou, lebo mi v ničom nepomôžu, a svoj čas a energiu viem vložiť do užitočnejších vecí, ako sú nikam nevedúce hádky. Naopak, za všetky a rady, ako postupovať, som vďačná. A to bol aj pôvodný význam tejto diskusie.

    guyke som rada, že ako človek, ktorý už niečím takýmto prešiel, si sa ozval. Možno budeš vedieť pomôcť nám, a aj iným ľudom, ktorý si to prečítajú.

    V kúpno-predajnej zmluve si nepamatám žiadnu podobnú formuláciu typu "kupovať auto v stave ako stojí a leží" 😁 ale je v zmluve napísaná záruka 12 mesiacov, nevzťahujúca sa na závady, s ktorými bol kupujúci oboznámený. A kupujúci rozhodne s ničím takýmto oboznámený nebol. Nič iné, na čo ešte by sa záruka nemala vzťahovať, tam nie je.

    Čo sa týka dokladov zo servisu máme faktúru, na ktorej sú napísané diely, ktoré sa údajne menili, a s tým súvisiaca práca – oprava hlavy valcov, výmena krúžkov,.. Žiadny ďalší doklad o rozsahu opravy nemáme, tak neviem, či tá faktúra bude stačiť?

    Autobazár nám oficiálne záruku neuznal preto, že sme pred opravou nedali auto obhliadnuť súdnym znalcom, a že sme majiteľa bazáru neprizvali k oprave, či také čosi. Majiteľ bazáru samozrejme oboznámený bol, ale poslal nás do prdele, tak čo sme mali iné robiť. Bohužial nás do prdele poslal len telefonicky, o tom doklad nemáme.

    Myslíš, že aj za týchto okolností, má zmysel sa do toho súdu púšťať? Ak by si bol ochotný, dám sem zajtra aj kúpno-predajnú zmluvu, faktúru, aj zamietnutie reklamácie, a možno podľa toho by si sa skôr vedel vyjadriť.

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 46 až 56 (z celkového počtu 56 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri