Connect with us

Testy a recenzie

Prvá jazda na Kawasaki ZX-4RR

Publikovaný

on

Keď prišla informácia o novej 400ke, na prvý pohľad to nebola nijako zaujímavá informácia. Keď sme však zistili, že ide o štvorvalec, boli sme na túto novinku veľmi nadržaní. Bolo to už na začiatku tohto roka, kedy značka Kawasaki začala predstavovať novinky. A nezastavila sa až do výstavy EICMA 2023. Vesmír doprial našej redakcii prvý kontakt s týmto strojom a Marek šiel vyskúšať tento fun bike priamo na okruh. Pozrite sa s nami na to, ako motorka funguje, aká je a pre koho je určená.

Motor má výkon 77 konských síl pri 14500 ot./min. Keď teda chceš využiť výkon, potrebuješ motor vytáčať nad 10 tisíc otáčok. Krútiaci moment dosahuje maximálnu hodnotu 39 Nm pri 13000 ot./min.

Tento malý super bike je obutý na 17 palcových kolesá, vpredu so šírkou 120 mm a vzadu 160 mm širokou pnaumatikou. Pruženie zabezpečuje obrátená predná vidla Showa (SFF-BP) s priemerom 37 mm, ktorá má nastaviteľné predpätie. Horizontálny zadný tlmič, BFRC lite s plynom plneným tlmičom s rezervoárom, tlmením kompresie a odskoku a nastaviteľnosťou predpätia pružiny.

Typ motoraKvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec, 399 cm³, DOHC, 16 ventilov
Maximálny výkon57 kW {77 PS} / 14 500 ot./min.
Maximálny krútiaci moment39 N•m {4 kgf•m} / 13 000 ot.
Brzdy, prednéDvojité poloplávajúce kotúče ø290 mm. 
Strmeň: Dvojitý radiálny montáž, monoblok, protiľahlý 4-piestový
Brzdy, zadnéJeden kotúč 220 mm. 
Strmeň: Jednopiestový
Odpruženie, prednéø37 mm obrátená vidlica (SFF-BP) s nastaviteľným predpätím pružiny a vrchnými pružinami
Odpruženie, zadnéHorizontálny zadný tlmič, BFRC lite s plynom plneným tlmičom s rezervoárom, tlmením kompresie a odskoku a nastaviteľnosťou predpätia pružiny a vrchnou pružinou
Pneumatika, predná120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná160/60ZR17M/C (69W)
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Pohotovostná hmotnosť189 kg

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri