maco
Reakcie
-
AutorPríspevky
-
macoÚčastník (Participant)
Papi, ano, chcel som napísať dorukvené. 🙂
macoÚčastník (Participant)Už sa viem aj ja a ďakujem adminovi za 3 bodky. Ráno som bol akási zmätený 🙂
macoÚčastník (Participant)Je to tu nejaké dok***ené, neviem sa dostať k 40+ 👎
macoÚčastník (Participant)Ja na GSX furt radím sedmičku 🙂
macoÚčastník (Participant)Priatelia, priznávam, že takú mašinu vidím prvý raz a neviem o nej a jej technologiách nič. A to je len na šprinty, alebo sa s tým dá aj zatáčať ? 😶
macoÚčastník (Participant)Papi, pridaj viac fotiek, to moto vyzerá dobre 🙂
macoÚčastník (Participant)Papikám, tie semafory mi ešte nejdú- veď vieš, tá dvojka, ale rovinky na mňa pôsobia ako červená handra na španielskeho bujaka. Tam tú trojku musím násilne uberať, lebo sa šplhá až do 14000/min. Raz sa mi podarilo dať dole aj omnoho novšiu Kawu 750. 🙂 A vtedy som zistil, že keď tam zasuniem dvojku z trojky, tak drží. 😁
macoÚčastník (Participant)Papi súhlas, keďže zvarom ani sám moc neverím, dal som tam aj skrutky, hoci to zvárali profíci z neďfalekej firmy. Keďže jeden zvar praskol, neviem kto je na vine, projektant alebo realizátor. 🙂
macoÚčastník (Participant)Čaute kamoši, riadítka som už odskúšal a dobre, mašina padá a vstáva zo zákrut sama. Ale som rozhodnutý, že túto sezónu odjazdím na nich a v zime pôjdu do šrotu. Presa len máte pravdu- sú to rajdy. Originál riadítka sú tlakový odliatok, ale na ráme mašiny je kopu originálnych zvarov a tak som to vyriešil aj ja zváraním. Zvary sú poistené nerezovou skrutkov v ose riadítka
macoÚčastník (Participant)Takto som vyriešil zmenšenie namáhania zvaru- posunul som ovladače bližšie k okuliarom. 🙂
macoÚčastník (Participant)Ahojko, vďaka diskusii prispievateľov som sa o tom dozvedel, čo som potreboval 👍
macoÚčastník (Participant)Ahojko, ešte niečo z Webu: Keď sa v tlmiči pohybuje piest smerom dole, musí byť na druhej strane vytvorený priestor, ktorý príjme objem vytlačenej piestnej tyče. Preto je súčasťou tlmiacich jednotiek vyrovnávacia nádržka. Nádržka je naplnená plynom, ktorý je na rozdiel od oleja veľmi dobre stlačiteľný. Olej je od priestoru pre vzduch oddelený membránou alebo malým piestom. Najčastejšie používaný plyn je dusík. Tlak v nádržke dosahuje 5 až 200 kPa. Vyrovnávacia nádržka môže byť súčasťou tlmiča alebo umiestnená oddelene a napojená pomocou potrubia, čo prináša množstvo výhod. Skracuje sa dĺžka tlmiča, zlepšuje sa chladenie a okrem toho možno medzi obidve komory umiestniť ventily pre reguláciu tlmenia. Čím väčšie je pracovné tempo, tým musí byť tlmič tvrdší. Pri drahých tlmičoch slúži na tlmenie rýchlych pohybov (high-speed) iná časť tlmiča ako pre pohyby pomalé (low-speed). Prechodová hodnota medzi zmieňovanými oblasťami leží niekde okolo rýchlosti 0,1m/s.
😉macoÚčastník (Participant)Ahojko, predsa len niečo z manuálu: 15.19 Otočením regulátora na diaľkovom zásobníku nastavte silu tlmenia kompresie 🙂
macoÚčastník (Participant)Ahojko, manuály mám dva, jeden v nemčine a druhý v angličtine ale o údržbe toho zariadenia ani slovo, len demontáž. 🙂
macoÚčastník (Participant)Ahojko, náhodou moja nádržka má aj ventil aj hadicu, pripojenú k tlmiču, dokonca aj olej z toho kvapkal, keď som to doniesol. 🙂 Stačilo však dotiahnuť maticu a je to suché. Ale či je tam všetkého dosť, to neviem zatiaľ zistiť. Avšak zatiaľ to péruje aj tlmí. 🙂
-
AutorPríspevky