kxbibo
Reakcie
-
AutorPríspevky
-
kxbiboÚčastník (Participant)
eXeBaT: ty máš tiež áčko tak ticho 😀
kxbiboÚčastník (Participant)eXeBaT: na mňa si zabudol ja som chýbal tiež. 😁
kxbiboÚčastník (Participant)yagiza 😀 😀 😀 hádaj? 😁 😁 😁
kxbiboÚčastník (Participant)Gratulujem Ty Leso…predsednícke . Želám veľa zdravia všetkým. Pozdravuj Denisku a pochváľ ju za skvelý výkon. A neber malej hŕkalky už si z toho vyrástol. 😁
kxbiboÚčastník (Participant)yagiza ja jednu radu mám treba vyskúšať mal som Kawasaki KX 125 crossová mašina, mala iba na jednej strane chladič, jeden výfuk, takže asymetria tak bola veľmi viditeľná na tej moto, no a niekedy keď som stál a kecal s kamošmi a motorku som držal tak som ju uviedol do rovnováky a ona sama stála, určite tomu dopomohli aj drapáky ale aj tak a to som to vyskúšal viarkrát jednoducho krásne to vyvážili. Jeden výfuk je podľa mňa šetrenie hmotnosti, druhý pohľad je zase taký že či motor nepotrebuje dva tlmiče na dosiahnutie určitých parametrov, napríklad menší hluk pri zachovanom výkone.
kxbiboÚčastník (Participant)Hm ja som supermoto nejazdil, ale jazdil som na kroske po asfalte na zodratých drapákoch skoro na slicky. Aby si človek fakt užil, potrebuje jazdiť poriadne agresívne a mať mašinu v ruke, také brzdenie zo zatočeným motocyklom v šmyku je paráda, ale úplne super je keď človek tú zátačku prešiel viackrát. Keby som mal zbytočné prachy hneď si kúpim cesťácke kolesá na moju Husqvarnu.
Čo si treba natrénovať: hm hlavne bzrdenie šmykom na zadné koleso ale nie z úplne zablokovaným a to všetko pri náklone mašiny, presné radenie teda ja som to skúšal na KX 125. Podľa mňa to bez najakých pádov nieje možné ani natrénovať, treba poznať hranice svoje a motocykla.kxbiboÚčastník (Participant)motokocur: neverím tomu, čakal som že to niekto bude zastávať ale nestalo sa 😁
kxbiboÚčastník (Participant)motokocur: prosiť môžeš koľko chceš budem tu dávať veci čo sa týkajú motoriek či chceš alebo nie, jedine keby mi to admin zakázal tak nie.
raptor: dal som to preto sem a tam aby som poznal viac názorov na danú veckxbiboÚčastník (Participant)Jozefko nie nechcel, chcem len poznať názor ľudí na danú vec.
kxbiboÚčastník (Participant)dávam olej predpísanej viskozity a výkonnostnej triedy, výkonnostnú triedu aj vyššiu.
kxbiboÚčastník (Participant)kelisova ty si odkial? tak mi porad kde lacnejšie nakúpiť u vás?
kxbiboÚčastník (Participant)2500? ja mám info že to stojí viac u nás aj 5000
kxbiboÚčastník (Participant)kelisova ale to je drahé, to nám rekreačným netreba.
kxbiboÚčastník (Participant)No momentálne tento problém riešim chcem cestovať tak preto nad tým rozmýšlam. Ak som pichol na bahniaku došiel som domov na defekte a basta, drapák niečo vydrží. Bezdušové pneu nemám. Takže budem voziť náhradné duše, monterpáky som si dal už vykovať, k tomu mydlo aby lepšie išiel plášť z ráfika dole, vymením dušu a pôjdem ďalej, na fúkanie asi pumpu na bicykel ktorá dokáže nafúkať aj cez autoventil. Rozmýšlal som aj nad tekutinou do pneu a duší používam to roky na bicykli a mám s tým len dobré skúsenosti, tí čo majú galusky tak vedia o čom hovorím. Nuž na tie jogurty ktoré jazdia dosť rýchlo je to asi o inom. Lepenie pomocou zátok, štuplou na bezdušových pneu je už roky v praxi overené, je jasné že každý výrobca pneu vám povie že ju treba vymeniť to je jasné pneu je raz poškodená, aj keď opravená. Ak nieje široko ďaleko pneuservis vyzuť a nahodiť do nej dušu, je jasné že treba prispôsobiť jazdu najmä rýchlosť jazdy, pretože koleso už nieje vyvážené a pod.
kxbiboÚčastník (Participant)12 rokov.
-
AutorPríspevky